Bruger siden: 18 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
jeg har en gammel
yamaha ax-900
forstærker som jeg ikke kan få til at virke men så tænkte jeg er det muligt at tage tingene fra den og lave en effektforstærker ???
og hvis det så er der så et sted man kan finde ud af hvordan man skal bygge den.
har også nogle fler spørgsmål.
hvis nu jeg vil lave en aktiv sub er det så muligt at tage Komponenter fra en gammel forstærker og så selv bygge den op ?
hvis ja er der så en side man kan gå efter og så sige det er de ting jeg skal bruge
Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
Jeg kender ikke en side som den du beskriver. Jeg tror næsten det ville
være nemmere at købe en decideret subwooferforstærker. Hvis det skal
være rigtig billigt: Klik her
Det andet er simpelthen for besværligt at have med at gøre.
Bruger siden: 18 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
jeg ved ikke vad der er galt med forstærkere men den bliver sindsyg var ved nogle af Komponenter der går under et minut så er de så varme du ikke kan røre ved dem
Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
Sendt: 21 Juli 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
Det har jeg også engang prøvet med en Sony ES forstærker. Jeg tror ikke lige du får den til at virke. Og desuden kræver det mere end "bare at smide nogle komponenter sammen" at lave en forstærker. Og når den allerede er defekt er det håbløst vil jeg mene. Desværre.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum