Bruger siden: 12 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
Sendt: 19 August 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
Gå ind på www.bilgalleri.dk og spørg der inde, dette er en hifiside og ikke en bil side + der er en masse andre der har lavet højtalere til biler der inde der kan hjælpe dig med at finde filt og hvad du ellers skulle havde af spørgsmål.
Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
Sendt: 23 August 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
torkild skrev:
ZzZzleepY skrev:
det jeg leder efter er en online shop eller sådan noget
Så du kan spare 10,-/m2 og betale 55,- i porto ?
tjaa eller det ku være man ku køre ind forbi butikken ved lejlighed og så stadig spare penge uden porto
Kjeldsen skrev:
Tjah, de 98 kr. synes jeg også lyder rimeligt billigt. Ellers kan du evt. prøve www.monacor.dk.
Du kan også prøve at kontakte PA firmaer. De benytter det også til højttalere og andre kabinetter.
takker det vil jeg kigge på tjaa 98kr er jo umiddelbart ikke såååå galt
nej.. men det har nok også lidt at gøre med at jeg ikke vil støtte
t-hansen hehe
Christian Jense skrev:
Gå ind på www.bilgalleri.dk og spørg der inde, dette er en hifiside og ikke en bil side + der er en masse andre der har lavet højtalere til biler der inde der kan hjælpe dig med at finde filt og hvad du ellers skulle havde af spørgsmål.
hmm ja nu er det jo sådan at det er en hifi side så jeg kan ikke se hvad du laver herinde med Cerwin Vega ej det er kun for sjov.. har selv haft CW
ved godt at det er et hifi forum.. har trods alt brugt det i flere år.. men jeg foretrækker stadig folks mening herinde frem for nogle tumpede brian typer ( dermed ikke sagt at alle bil folk er sådan )
hifi forum jeps.. og respekt for det.. men jeg vil vædde på at mange herinde også har smidt lidt go lyd i bilen så hvorfor ikke spørge.. der er jo ingen der kommer til skade pga det
jeg takker for jeres svar
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum