| Sendt: 14 November 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set en mindre pæn Primare I20 her på KSB i sort, med en del skrammer. Den kan dog fås ret billigt og det lokker jo... 
Jeg har en lille idé om at købe den og restaurere den til en custom alu-udgave... altså - måske fjerne de værste ridser på selve kabinettet måske med lidt sandpapir/let sandblæsning og så spraymale i sølvmetal... det er ikke her jeg ser det helt store problem...
Fronten er nok det jeg ser som det sværeste område - er der nogen ved om alu-pladen er til at tage af, eller sidder display og knapper fast i det? Hvis den er til at tage af, burde man så ikke kunne polere de værste ridser væk på en eller anden måde? Jeg går ikke ud fra at alupladen på fronten er gennemfarvet sort?
Hvad siger I? Lyder det som Mission Impossible, eller burde det være til at lave..? Jeg er ikke den helt store handy-man, men hvor der er vilje, er der måske en vej??
/Christian __________________ -"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"
|