Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
Hej.
Min vp4-psu fra lc-audio er stået af og skal derfor skifte til anden psu. Jeg tænkte om måske lc (manden) nye psu'er i newclassd var kombatible med hans gamle moduler? Er der nogen der ved om man kan sætte ncd foran gamle zappulsemoduler. Så kan jeg jo senere skifte til ncd-moduler, når økonomien igen slår til.
Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
Jeg har ingen praktisk erfaring, men de er helt ens på tegningen så det tror jeg ikke der er noget til hindre for. (ellers er det ikke såå svært at banke en sammen selv)
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
Hej.
Jo, der har de sikkert, men mht. senere udskifning til ncd-moduler ville det være smart at skifte til deres psu'er også. Jeg mener heller ikke at deres levering mv. er super pt. Det har jeg ihvertfald hørt.
mvh. Per.
Edit: er der nogen der har nogle links til hvordan man selv brygger én psu sammen?
Sendt: 15 Juni 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
hej.
LC (hamselv) har svaret allerede 2 gange på mail. Jo, den er 100 % kombatibel med de gamle moduler og hans psu kan godt trække 4 moduler, idet hans nye psu'er væsentlig kraftigere opbygget.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum