| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej :)
Først og fremmest vil jeg gerne starte med at sige, at jeg har meget begrænset viden om den slags her, så vil gerne have forklaringer som nybegyndere kan forstå :)
Problemstillingen er at jeg lige har bygget mig en subwoofer med 2 svingspoler, og som altså skal bruge 2 kanaler fra en forstærker. Derudover har jeg 2 almindelige højtalere som selvfølgelig også skal tilsluttes. Lige nu har jeg kun en gammel forstærker med 2 kanaler (hvoraf kun højre side virker), som jeg har mine to højtalere sluttet til (spiller mono, ikke stereo). Spørgsmålet er så hvordan jeg på billig vis får fat i noget så jeg kan tilslutte min subwoofer. Skal jeg købe en ny forstærker, og hvad skal jeg i givet fald være opmærksom på at den skal kunne?, eller skal jeg købe en rigtig billig forstærker samt en mixer, og bruge min gamle forstærker til subwooferen, og den nye forstærker til højtalerne? (kan godt lide hvis der er mulighed for at skrue op for subwooferen, men det er ikke et krav)
har i eventuelt nogle links til billige forstærkere eller mixere, som i tror kunne passe til mit forbrug, så send dem lige. på forhånd tak :)
|