Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Hejsa
Er der nogen herinde der har erfaring med at bygge egnt optisk afspiller?
Jeg faldt over dette her fra Japan, baseret på den berømte Philips Pro løbeværk. Det ser lækkert ud. Men jeg tør ikke lige kaste mig ud i det uden at høre om andres eventuelle erfaringer på området.
Bruger siden: 16 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
Jeg har ingen erfaring i det, og kan nok heller ikke finde ud af det, men jeg synes det lyder spændende, og fandt dette link, som du kan føje til listen:
Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 187
Sendt: 01 Februar 2004 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
Her er lidt at gå i gang med... At bygge den er ikke specielt svært, men kabinettet m.m tager laaaang tid, det skal jo se ordentligt ud. Det eneste der kan drille lidt er PSU`en, der skal tages højde for følgende:
Be shure to build a power supply which gives +5V at turn on before the other voltages, and takes away the other voltages before the +5V at switch off. Otherway the +9V without +5V may cause damage at the transport, or the -22V without the +5V may cause damage at the driver IC for the display tube.
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 01 Februar 2004 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
Danke, just perfect som han sagde i 5'th Element linket til PSU'en virker ikke, men jeg skulle nok kunne fremskaffe en stabil forsyning til et sådan projekt. Jeg har ikke selv tid, det var en ven der havde læst om det og som ville igang.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum