Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 163
Sendt: 22 Maj 2009 kl. 03:32 | IP-adresse registreret
heeeej vil gerne bygge eller købe noget bundkasser/subwoofer det skal kunne ryste ting og man skal virkelig kunne mærke det i brystet mit bugdet er ikke særlig højt har selv cerwin vega at-100 som bliver trukket af accuphase e-202 og stage line sp-380 15" aktiv 1 i hver side og det er ikke nok syns jeg det er ikke så man kan mærke det i hele kroppen og tingene på sofa bordet falder ned nogle ide til gode og bilige enheder helst 15 / 18" håber i kan hjælpe mine krav er det skal kunne spille højt og bassen skal helst kunne mærkes i okay store rum og skal osse kunne klare at spille uden for er lige glad med og tingene ser pæne ud bare kom med ider ved ikke om zomax eller cerwin vega eller hva det sakl være mvh mike håber i kan forstå det ps hører alm musik og hardstyle jeg ved ikke om man kalder det slagbass det der skal kunne flytte ting og få en til at skide i bukserne
__________________ heeeej har brug for hjælp til sub byg
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 22 Maj 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
leakker-fyr skrev:
når okay der er ikke nogle der er færdig bygget og er der forskeld på 18" eller 15"
Hvis kvaliteten er den samme, kan en 18" levere et væsentligt højere lydtryk. Men to gode 15" med en meget kraftig forstærker, bør kunne ryste ethvert normalt rum.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum