Bruger siden: 29 August 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg skal have monteret nyt frontstof på mine højtalere, og vil lige høre om der er nogen der har erfaring med dette. Kan man bare lime det på? Holder det?
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
Kontaktlim ville de ikke anbefale, så jeg fik noget superlim. Det holder bare ikke ordentligt. Jeg har også prøvet en anden lim, men den kan heller ikke holde. Jeg har derfor opgivet limning, men jeg kan heller ikke komme i tanke om en anden måde at gøre det på, så jeg må nok opgive projektet. Lidt ærgeligt når man har købt frontstoffet....
Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
Hvis det skal limes på plastik er decideret plastiklim at foretrække. I hobbykredse fås lim der nærmest "smelter" plastikket. Men ved ikke om det så kan hænge fast på frontstoffet.
Alternativt kan du jo lave en ramme af tyndt træ (balsa?) og hæfte stoffet på bagsiden og så lime træet på plastikket.
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
Jeg tror ikke jeg kan skyde hæfteklammer ind i det plastic. Det gamle frontstof ser ud til at have været "smeltet" på. Derfor er der ikke en plan jævn overflade at lime på, hvilket jo ikke gør det nemmere. Jeg købte limen i en farvehandler.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum