Strømforsyningen ser fin nok ud, men det er jo svært at se, om stikket vil passe...
Jeg skal selv have gang i et lille festival-anlæg, og har bestilt
denne forstærker inkl. strømforsyning (til hjemmebrug, ligesom dig) til 24$. Om den strømforsyning så passer til danske stikkontakter, ved jeg ikke - men den er i hvert fald til 240V, så man kan vel bare skifte stikket, hvis det skulle være.
Jeg har også bestilt denne
bambusforstærker, som sikkert er noget skrammel, men hvis den også er nogenlunde effektiv, vil jeg hellere bruge den i festival-anlægget, fordi den er billigere - og jeg helst ikke vil have noget "dyrt" med. Jeg tester de to forstærkeres effektivitet mod hinanden, når de kommer.
Af højttalere har jeg købt nogle ovale bilhøjttalere på tilbud i Thansen - de kostede vist 200 kroner, og er opgivet til en følsomhed på 90dB.
Dit batteri vil helt sikkert også være godt - 65Ah er ret meget (780Wh, så vidt jeg lige kan regne ud) - og stort, dyrt og tungt, men hvis du alligevel har det i en vogn, er det jo ligemeget
Jeg har selv bestilt to små 7Ah-batterier på amazon.de til ca. 230 kroner inkl. porto - hvis forstærkeren og højttalerne er ok effektive, burde det være nok til noget tid. Ellers må jeg jo også have fat i et bilbatteri, men jeg vil helst have det hele pakket ned i en bærbar og kompakt størrelse.