| Sendt: 25 September 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg fået dem hjem (et stykke tid siden faktisk) men har nu haft tid til at installere dem, og lytte lidt. Alt var ikke helt nemt: Først sker der intet fra Parts Express efter bestillingen. Jeg beslutter mig at ringe til dem, om hvorfor jeg ikke har hørt noget siden min bestilling. Her er den generelle indstilling til service i USA, heldigvis god i modsætning til hvad man ellers er vant til... De sender diskanterne fra USA Ohio - Og efter kun 24 timer er FedX på døren... Fantastisk. Anyway med diskanterne i hånden, og i forskel til de originale ser de således ud :  Det første der slår mig er et DALI logo :D Perfekt ! (de må havde været designet til en anden HT) Ingen tvivl om at de "nye" tv. er lidt tykkere en de originale, og det er klart også et lille problem. Suk.  Men ok no problem - Bare igang med en fil... Havde desværre ikke andet til det, det drejede sig dog kun om 2mm i Dia.  Og ! færdig... :) Sidder og hører Mumford & Sons pt. Jo diskanterne virker helt fint. Det er meget svært at høre forskel på TG modellen, og de nye SG diskanter - Nu har diskanten aldrig været det der har manglet på Suite'en. Men kan uden tvivl sige at de bestemt ikke er dårligere. Desværre er grunden til at diskanten røg, er min Tiny Tube har en defekt... jeg flyttede på den, og i denne forbindelse plop* og h. diskant gik sig en tur... Løs forbindelse måske ? (Mærkeligt da tuben har spillet i ca. 15 år) Nu kan jeg bare ikke høre de nye diskanter med min Tube. :/ øv Så det er ikke en helt ordenlig måde at sammenligne. Men de spiller !
|