Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 5
Sendt: 20 November 2010 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
jeg har trawlet nettet tyndt ! Jeg skal bruge noget rødt (postkasse) frontstof det eneste jeg har kunnet opdrive var for smalt og jeg skulle købe en hel rulle på 100 meter. Så nogen der har et tip....
Bruger siden: 25 August 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 564
Sendt: 20 November 2010 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
K1FC skrev:
jeg har trawlet nettet tyndt ! Jeg skal bruge noget rødt (postkasse) frontstof det eneste jeg har kunnet opdrive var for smalt og jeg skulle købe en hel rulle på 100 meter. Så nogen der har et tip....
Den eneste dk forhandler jeg kender, som sælger rødt stof we carsound
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
Sendt: 21 November 2010 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
hej
du kan købe noget stof som hedder sifong det er det samme som højtalerstof og fåes i mange farver bredder og i forskellige tykkelser jeg købte mit i en STOF2000 butik i slagelse det koster ca det halve af højtalerstof
Al ære og respekt for linket ...MEN det var dog den til dato mest roede side jeg er landet på siden Amdi ville sælge mig aktier i sin vindmølle.... Og så er den tysk- som jo skulle/burde borge for grundighed og orden ....Jeg tror satme der er mere gercht i en Konservativ ministers konto afstemning en i denne side
5300happiness Lukket konto Sælger i Fona - Lukket eget ønske
Bruger siden: 16 August 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 405
Sendt: 23 November 2010 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
Faktisk tilbyder danske dali, gennem hi-fi klubben, at omtrække fronrammer med f.eks. Hvis eller gråt frontstof. Det koster dog omkring 5-600kr pr. net
Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
Sendt: 23 November 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
Hvis du går ned i en ”næsten” hvilken som helst stof butik og beder om at kikke på noget, Jersey-stof så får du et nylon baseret stof der er elastisk (faktisk det samme som frontstof)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum