Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
Sendt: 03 Januar 2014 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
Hej Alle.
Som nævnt i overskriften; erfaringer med de fine enheder fra SB acoustics, det være sig alle typer enheder fra fabrikanten. Jeg søger selv erfaringer med især bas og diskant, men alle erfaringer er velkomne. Aksas tråd om hans ht var ved at løbe lidt ud af en tangent med spørgsmål om sb derfor denne tråd.
Jeg har for år tilbage haft nogle gode billige peerless i 12"; dem fra Speak og Abyss fra High Fidelity projektet. Dem var der bare synk i, skiftede til Scanspeak 10" 8565-01, som jeg pt har i pushpull. De går fint dybt, men der er ikke så meget synk i dem som 12" fra peerless, synes jeg. Så jeg leder efter et lidt større membranareal, men i god kvalitet og ikke meget dyrere end Sb kan tilbyde.
Det kunne også være spændende at høre om Satori enhederne, såfremt nogen har erfaringer?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum