| Forfatter |
|
Jako Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 24 Maj 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle starte den her tråd henne, så det blev altså her! 
Mit spg går på om i andre nogensinde slukker jeres anlæg og sub, eller om de bare står tændt hele tiden. Mit eget står tændt hele tiden (strøm er incl i huslejen, hvilket nu er rart nok )
På forhånd tak.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 24 Maj 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er allerede et par tråde om dette
|
| Til top |
|
| |
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
| Sendt: 25 Maj 2004 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Projektoren slukker jeg, men alt andet står tændt  __________________ Thomas Mygind
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 25 Maj 2004 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har desværre ik rigtig råd til at lade mit stå tændt heletiden mere 
En strømregning på 3500 satte en stopper for det sjov ik optimalt med su som den største indkomst 
men står altid tændt når jeg har et par dage derhjemme og skal jo os være varmet op til weekenden 
|
| Til top |
|
| |
Møller Forum Bruger

Bruger siden: 16 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad det stå tændt, når du ikke betaler for strømmen. Har du en projektor, bør du undersøge hvorvidt der står spænding på selve pæreren. Kunne godt mistænke det for for at nedsætte dennes levetid. De koster nok kassen.
Har selv ladet mit stå tændt, men fik en ordentlig bandit af en elrregning, hvorved konen gik kold, så nu slukker jeg desværre for det hele.
MVH Møller
|
| Til top |
|
| |
HyBrider Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er ingen grund til at slukke det når du har "gratis" strøm
Mit står godt nok også tændt 24/7, med mindre jeg ikke er hjemme i en uges tid fx.
Det kan godt blive en ½-dyr fornøjelse når man også har en mindre serverpark stående __________________ // Karsten
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm.....Jeg har også "gratis" strøm, men jeg forstår ikke hvorfor det er bedst at lade det stå tændt hele tiden? Den eneste fordel jeg kan se, er at det er varmt når man så skal bruge det. Men derudover er der vel ik nogen fordele?
|
| Til top |
|
| |
Friis Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dolese1 skrev:
| Hmm.....Jeg har også "gratis" strøm, men jeg forstår ikke hvorfor det er bedst at lade det stå tændt hele tiden? Den eneste fordel jeg kan se, er at det er varmt når man så skal bruge det. Men derudover er der vel ik nogen fordele? |
|
|
Det påvirker lyden. En kold forstærker er ikke så vellydende som en varm. Derudover slider det mere på de fleste forstærkertyper når man tænder og slukker, end når man lader dem holde sig varme.
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friis skrev:
dolese1 skrev:
| Hmm.....Jeg har også "gratis" strøm, men jeg forstår ikke hvorfor det er bedst at lade det stå tændt hele tiden? Den eneste fordel jeg kan se, er at det er varmt når man så skal bruge det. Men derudover er der vel ik nogen fordele? |
|
|
Det påvirker lyden. En kold forstærker er ikke så vellydende som en varm. Derudover slider det mere på de fleste forstærkertyper når man tænder og slukker, end når man lader dem holde sig varme.
|
|
|
Ok, det var godt at vide
|
| Til top |
|
| |