Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 22:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Problemer med iPod (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Groopy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har et stort problem med min iPod, problemet ligger i at min iPod er ikke kan låses op med den knap der øverst på iPoden og det vil sige at jeg overhovedet ikke kan bruge min iPod, HJÆLP

PS: der en rasle lyd i iPoden når jeg ryster den, kan det muligvis have noget med problemet at gøre

på forhånd tak

Til top Vis Groopy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groopy

pentaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Det lyder godtnok lidt skidt.. Du har ikke en fjernbetjening som du kan styre den med ?

Du kan evt prøve at kigge på www.ipodlounge.com - der er forum og links til alle de relevante sider..

Umiddelbart kunne det lyde som om det er noget der er knækekt under knappen.. hvis du har mod på det (og vil overskride din "warranty") kan du evt. åbne den med et par plektre..

Ellers må du jo tage kontakt til Apple, og sikkert sende den ind.. hvilket godt kan blive et mareridt, har flere venner, der har slåsset (og stadig gør) med Apple's repair/service. Flere har fået deres computer el. Ipod tilbage med flere problemer end der var før... og Apple har nægtet at gøre noget ved det. Er heller ikke sikker på, at de garanterer det er den samme Ipod man får tilbage egenligt - måske var det kun ved batteriskift..

Håber sku du finder ud af det!

K

Til top Vis pentaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pentaz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes