Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Båt or Not! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Jeg savner efterhånden en båt/prut/godnat-kategori hvor en lille kerne af brugerne herinde kan få mulighed for at revse alle de hifi-mærker som de kan komme på. Så var jeg nemlig fri for at blive i dårlig humør over gang på gang at forvilde mig ind i den slags tråde J

Egentlig er det lidt paradoksalt fordi som nykåret Hifi-wannabe og helt og aldeles begynder på området, er det spændende for mig at høre hvad andre synes om forskellige produkter. Derfor ærgrer det mig at så mange anmeldelser virker overdrevent positive, da det dermed er umuligt at skille skidt fra kanel; så jeg vender mine øjne mod forummet.

Det bliver det bare ikke bedre af, for jeg kan bare ikke bruge de ellers extremt kritiske båt/prut tråde til noget som helst, da det virker som om alt er l**t. Det virker heller ikke som der bliver skelnet til pris når man bedømmer kvalitet. Hvis jeg skal tage båt’ernes ord for gode varer er følgende produkter noget man skal gå uden om: Dynaudio, Infinity, Linn, System Audio, Audiovector, Dali, Denon, B&W, JBL, Eben.

Kort og godt så synes jeg at kritikken virker så useriøs at den er i bedste fald grinagtig, og i værste fald til at blive i dårlig humør over. Jeg er på ingen måde ude på at diktere debatten. Jeg synes bare at I båt’ere fylder enormt meget i debatten, og så er det jeg gerne vil vide: Hvad er det egentlig I vil med de indlæg?

Til top Vis lpm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpm76

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 01:52 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt enig med dig! Det ville være rart med et forum til off-topic diskussioner eller lignende. Problemet er nok snarere, at de personer som du hentyder til, ikke selv mener de spammer dette ellers glimrende site. Har man en mening om et produkt, behøver man ikke gentage den 10, 20 eller 100 gange, vi har fanget pointen. Eller har man fundet et produkt som man mener er det bedste i verden, og som er alt andet overlegent, er det fint, men igen behøver man ikke skrive at det bedre end hvad der nu kommer under lup, 10, 20 eller 100 gange, vi fanger din mening allerede første gang!

Hvis/når man har fundet et produkt man ikke kan lide, kan man jo overveje om det er konstruktiv at blive ved med at kæmpe for at nedgøre det, eller om man skulle blande sig i en anden tråd, hvor man er åben for en evt. holdningsændring, så læsere plus en selv, kan få noget ud af debatten. At vente på nye indlæg, så man kan få lov til at fyre sin enfoldige svada af igen, er sku lidt tamt. Selvfølgelig skal man ytre sin mening, hvis man har lyttet til noget som man finder helt urimeligt, for dyrt, for dårligt etc., men når det ene indlæg er skrevet, skal der nyt brænde på bålet, for at holde gang i ilden – hvis hifi4all skal være en hjælp for dem som ikke selv har haft oplevelsen af det pågældende produkt.

Spændende at se, om ikke også denne tråd ender in absurdum.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 02:18 | IP-adresse registreret  

ja, desværre kan admin jo ikke nå at lukke alle tråde der løber af sporet. der er altid nogle der går ind i ellers seriøse indlæg og "buster" dem, hvilket er temmeligt ærgeligt. det er som regel også her at man ser meget personmudderkast, men vær forvisset om at redaktionen på dette forum er hård men uretfærdig

man kan som bruger naturligvis altid henstille til at folk kun kommer med seriøse henvendelser i den tråd man har oprettet, og det bliver da også taget til efterretning. men det er lidt synd, da de mennekser der gør den slags faktisk ofte beviser at de er yderst kompetente og har guldører såvel som sans for finelektronik og længere videnskabelige formularer og principper.

men jeg kan glæde dig med at denne tendens er på vej tilbage, og heldigvis for det.

Daring Dane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 02:31 | IP-adresse registreret  

Hej LPM76 og solu

Hvor er jeg enig med jer!

Det er fair, at folk har forskellige præferencer, men jeg fatter heller ikke den måde, kritikken af forskellige mærker skal fremføres på. Det virker dybt useriøst og næsten som et korstog mod en række udvalgte mærker. Det undergraver efter min mening kritikernes troværdighed i andre sammenhænge.

Dernæst mener jeg heller ikke, man skal svine mærker til, som man ved, der er folk, der er lykkelige for. Man er i sin gode ret til det - ytringsfrihed osv - men jeg mener ikke, det er godt takt og tone at gøre. Folk elsker deres kram, så derfor skal kritik serveres på en sober måde.

Så længe galden kan holdes inden for få tråde, så mener jeg, at HiFi4all er et glimrende sted at få hjælp til HiFi. Der er mange hjælpsomme sjæle, der gerne giver deres mening og råd til kende. Det er en god hjælp til at indsnævre lidt mærker og modeller, inden man selv skal ud og foretage det endelige valg baseret på egne oplevelser og præferencer.

Med ønsket om en saglig debat i en god og venlig tone!

Daring Dane

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 03:49 | IP-adresse registreret  

Beskrivelse af lyd er noget af det sværeste man kan stille sig selv som opgave.. derfor er det lettere at indhylde sine meninger i et tykt lag af ironi/galde/brok osv.. personligt prøver jeg da at give en forklaring på hvorfor jeg kan lide eller hader et produkt eller mærke, der skal meget til før jeg direkte sviner produkter til.. (som andre nemt kan være glade for) omvendt skriver jeg os hvis jeg finder et produkt der fortjener ros.. sagligt ?? overhovedet ikke, jeg kan kun formidle de oplevelser jeg selv har haft, hvilket bestemt ik er en endegyldig sandhed.. ingen tvivl om at man skal trække fra og ligge til af et godt hjerte for at finde meningen med mange af de herinde omtalte produkter.. at båt/bål trådende måske ik er specielt konstruktive er der ingen tvivl om..  og for dem der ik har hørt de omtalte produkter (har ik selv hørt eben) er det umuligt at bedømme om kritikken er begrundet, men tråden giver da en ide om at man måske skal give den et ekstra godt lyt hvis man overvejer at købe den.. tror ik der er nogen herinde der sabler noget ned af ond vilje.. hverken mod dem der er (måske) stolte ejere af det, eller producenten.. og vælger personligt at tro det i langt de fleste tilfælde bliver gjort med et smil på læben..

MVH Live21 der lover bod og bedring   fremover skal jeg nøjes med at rose produkter (dog ik for meget) (holfi får lov til at blive lidt endnu)

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

MVH Live21 der lover bod og bedring   fremover skal jeg nøjes med at rose produkter (dog ik for meget) (holfi får lov til at blive lidt endnu)

Hmm, det bliver nu også et kedeligt sted, hvis kun man må uddele roser. Der er jo gang på gang newbies, som spørger om deres Eltax er gode nok, eller om de skal skiftes til high-end Cerwin-Vega... - i den anden ende findes der kabler til 20.000-30.000 kr meteren, selvfølgelig skal man være kritisk overfor noget så (urimeligt) dyrt, men som du selv skriver, findes der mange forskellige måder at gøre den slags på!

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Tja denne tråd burde nok ikke være placeret under "højtalere" den er jo sådan set også OT men kunne måske høre til under kategorien "andet".

Men ellers så kan jeg kun give dig ret at det kunne være fint med en OT kategori, hvor alle kunne få afløb for deres afbrændingstrang.

Personligt syntes jeg at det er humor på højt niveau, men det gør ikke at det høre hjemme i en seriøs debat.

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Hvis Admin kunne få chatten til at virke igen, er Jeg overbevist om at "problemet" ville blive reduceret væsentligt.
Det fungerede super, da det virkede, så undgår man også spam i mange af trådene, hvor snakken måske lige løber lidt af sporet.

Så tilbage med chatten  (Adm: er det helt umuligt ?)

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2004 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Personligt syntes jeg at det er humor på højt niveau, men det gør ikke at det høre hjemme i en seriøs debat.

Selvfølgelig skal der være humor, det er jo det som gør hifi4all til sjovere læsestof end High-Fidelity... Men man kan vel godt forlange, at der er mere seriøs tekst, end "humor" i et indlæg? Den simple regel har alle vist ikke fulgt i den omtalte tråd... Problemet er måske også, at "humoren" på visse tidspunkter har drejet sig om noget total indforstået, som en lille gruppe har kludret i under et hifi-træf, der tilmed endte i et drukorgie, hvor der bev sjippet i dyre kabler - selvom det måske er "sjovt", bliver det useriøst modtaget fordi (vi) ikke aner hvad der nu ævles om. Men måske en chat ville kunne råde bod på det...

Nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hej lpm76

Jeg tror du selv er lidt inde på forklaringen...

De officielle medier (hifi-bladene) bliver mere og mere utroværdige.
Jeg har læst kanonanmeldelser af absolut middelmådige produkter.

Hvornår har du sidst læst en anmeldelse, der var kritisk overfor et produkt ??
Diverse firmaer har råd til annoncer - og det kan måske påvirke anmeldelserne ?

Menig mand kommer aldrig rigtig til orde i hifi-pressen - men her kommer Hifi4all ind i billedet. Her er meningerne frie - eller næsten da

Jeg er selv blevet i den grad vildledt af pressen og af marketingsstyrede firmaer - og det har kostet blod, sved og tårer (og en hulens masse penge) - det vil jeg godt advare andre i mod. Erfaring er jo ofte det dyreste man har.

Derfor jeg ser det som min "hellige" pligt at advare newbies og alle andre mod at blive snydt af pop-smarte firmaer og dårlige produkter.

Og det kan næsten ikke siges for tit.

Hilsen

Nørd

Til top Vis Nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nørd

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at man ikke kun som skriver, men også som læser skal have folks preferencer i baghovedet. Det er nemt at kalde set setup til 20.000 for noget l*** når man selv ligger inde med setup til 100.000. Har folk lyst til at bruge al deres fritid og alle deres penge på udstyr, så må denne hobby fylde mere i dagligdagen end for os andre, og så må disse personer nødvendigvis også have et større behov for at diskutere diverse topics.

Summa summarum: Tager man udvalgte personers indlæg med et gran salt kan det faktisk være ganske underholdende læsning. Så kan vi andre bare glæde os over at have et liv ved siden af Hifi...

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

chrhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

lpm76 skrev:

Jeg savner efterhånden en båt/prut/godnat-kategori hvor en lille kerne af brugerne herinde kan få mulighed for at revse alle de hifi-mærker som de kan komme på. Så var jeg nemlig fri for at blive i dårlig humør over gang på gang at forvilde mig ind i den slags tråde J

Egentlig er det lidt paradoksalt fordi som nykåret Hifi-wannabe og helt og aldeles begynder på området, er det spændende for mig at høre hvad andre synes om forskellige produkter. Derfor ærgrer det mig at så mange anmeldelser virker overdrevent positive, da det dermed er umuligt at skille skidt fra kanel; så jeg vender mine øjne mod forummet.

Det bliver det bare ikke bedre af, for jeg kan bare ikke bruge de ellers extremt kritiske båt/prut tråde til noget som helst, da det virker som om alt er l**t. Det virker heller ikke som der bliver skelnet til pris når man bedømmer kvalitet. Hvis jeg skal tage båt’ernes ord for gode varer er følgende produkter noget man skal gå uden om: Dynaudio, Infinity, Linn, System Audio, Audiovector, Dali, Denon, B&W, JBL, Eben.

Kort og godt så synes jeg at kritikken virker så useriøs at den er i bedste fald grinagtig, og i værste fald til at blive i dårlig humør over. Jeg er på ingen måde ude på at diktere debatten. Jeg synes bare at I båt’ere fylder enormt meget i debatten, og så er det jeg gerne vil vide: Hvad er det egentlig I vil med de indlæg?

Den nedrakken af forskellige mærker der finder sted i dette fora, er en del af den arrogance og overlegenhed der altid vil være i et entusiast milijø, af enhver art.

Til top Vis chrhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrhansen

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

ChrHansen,

Du har nok ret ... men kritik er svært at fremføre, når vi er ude i noget så lidt konkret som lyd. Det er det samme som vin ... hvorfor en vin er bedre end en anden ... se prøv du lige at forklare dette til en der bedst kan li den dårlige vin!

Noget er objektivt korrekt/forkert, mens andet vel nærmer sig en smagsag. I nogle tilfælde er det som nogen kalder BÅT et udtryk for at hørt under uheldige omstændigheder, så anslås en ressonans, som gør at det måske ikke lyder 100% naturligt. At man så overdriver for at fremme forståelsen ... det gør at budskabet kommer frem ... men det bliver ikke modtaget korrekt, idet det blot afvises som brok og nedrakken.

Jeg er af natur nysgerrig ... og når jeg hører noget, som f.eks. Dynaudio gang på gang skuffer mig med en noget livløs gengivelse, så undres jeg. Og så vil jeg naturligvis gerne vdie, om det bare er fordi jeg ikke har hørt det under de rigtige omstændigheder ... eller om det er fordi det skal lyde sådan.

Hvis man ikke kan li en diskussion af de enkelte mærker ... ja så må man jo lade være med at læse det. Jeg har også dele af mit udstyr... som bliver slagtet offentligt ved hver given lejlighed ... tænker f.eks. på MIT kabler!

SATMIT

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

SATMIT skrev:

Hvis man ikke kan li en diskussion af de enkelte mærker ... ja så må man jo lade være med at læse det. Jeg har også dele af mit udstyr... som bliver slagtet offentligt ved hver given lejlighed ... tænker f.eks. på MIT kabler!

Jeg tolker det egentlig som om ChrHansen implicit accepterer at sådan må det være, men lad nu det ligge...

Ellers er jeg i bund og grund enig i ovenstående. Grunden til man er her på forumet må nødvendigvis være at høre/dele andres mening om diverse udstyr, og derigennem pleje/styrke ens interesse for Hifi. At ens eget udstyr så engang imellem bliver betegnet som noget l*** må man jo ligesom tage med.

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Shras,

Ja hvis man bare lufter ud i stuen inden man skal lytte ... så kan man næsten ikke lugte det!

SATMIT

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Eller også skal man bare samle l*** nok, så vænner man sig nok til det...

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Daring Dane skrev:

Dernæst mener jeg heller ikke, man skal svine mærker til, som man ved, der er folk, der er lykkelige for. Man er i sin gode ret til det - ytringsfrihed osv - men jeg mener ikke, det er godt takt og tone at gøre. Folk elsker deres kram, så derfor skal kritik serveres på en sober måde.

Der tror jeg du ramte hovedet på sømmet. Jeg efterlyser jo selv kritik, men det skal altså efter min ydmyge mening fremføres på en sober måde. Det virker også mest troværdigt.

Live21 skrev:

MVH Live21 der lover bod og bedring fremover skal jeg nøjes med at rose produkter (dog ik for meget) (holfi får lov til at blive lidt endnu)

Nej kritiser du bare, men lidt ros engang imellem bringer jo balance i tingene og giver et bedre billede hvor man står rent holdningsmæssigt. Sidstnævnte er ikke specielt møntet på dig, men mere en generel betragtning.

kyhn skrev:

Tja denne tråd burde nok ikke være placeret under "højtalere" den er jo sådan set også OT men kunne måske høre til under kategorien "andet".

Du har ret! Min fejl… - Det udspringer nok af at jeg synes at problemet er størst i Højtaler-trådene, men mit indlæg skulle jo nok have været placert i ”Andet”-kategorien alligevel.

Nørd skrev:

Jeg er selv blevet i den grad vildledt af pressen og af marketingsstyrede firmaer - og det har kostet blod, sved og tårer (og en hulens masse penge) - det vil jeg godt advare andre i mod. Erfaring er jo ofte det dyreste man har.

Derfor jeg ser det som min "hellige" pligt at advare newbies og alle andre mod at blive snydt af pop-smarte firmaer og dårlige produkter.

Jeg kan kun give dig ret, og det var for at lære af eksperter som dig at jeg oprettede mig som bruger. Jeg syntes blot at kritikken mange steder virkede useriøs og det valgte jeg at opponere imod.

SATMIT skrev:

Du har nok ret ... men kritik er svært at fremføre, når vi er ude i noget så lidt konkret som lyd. Det er det samme som vin ... hvorfor en vin er bedre end en anden ... se prøv du lige at forklare dette til en der bedst kan li den dårlige vin!

Ja gu er det svært, men så meget desto mere vigtigt er det, at det bliver gjort ordentligt. Alle holdninger er subjektive, men vi er jo i samme båd med dem der giver kritik af malerkunst, litteratur, teater etc. Konstruktiv kritik er super spændende, og bliver det leveret på en fornuftig måde er den endda muligt at danne sig en mening om hvorvidt man er enig eller ej.

Ellers er det fedt at se at tråden ikke er kørt af sporet, og at selvom vi måske ikke alle er helt enige, stadig kan mødes på midten.

Til top Vis lpm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpm76

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Ideelt set ville det være bedst hvis det kunne blive som SOLU indikerer. At alle skriver pænt og konstruktivt, forholder sig til bolden og ikke manden, overholder kort sagt gode etiske kommunikationsregler.

Der er bare ingen mennesker der er ideelle.

Nogle herinde har (også) en speciel (kommunikations)stil, hvor en rå og vild humor er 50% af det samlede budskab. Sådan er deres stil og det tror jeg ikke man kan ændre.

Personligt synes jeg det på den ene side er rigtig nok med at opføre sig "ordentligt" som man siger, men synes på den anden side det er kedeligt når folk gør det hele tiden. Se bare debatforummets tone på www.hifilink.dk. Det er sgu ikke ret sjovt! Og det kan ikke blive spændende at læse denne side, fordi ingen giver noget af sin personlighed i indlæggene. De er på emnet.

Summasumarum i perspektiv; mangfoldighed er en fed ting. En have er smuk fordi den består af mange forskellige planter og blomster - og kaktusser der stikker. Smukkere end synet ved 1000 perlagonier på rad og række i en planteskole.

Summasumarum på netop dette emne ( omkring nedrakning af visse producenters produkter) : Anonymiseringen af os alle der vil det her på siden, virker på nogle som en fribillet til at skabe sig og glemme alle hæmninger. Andre vil bare ikke afsløre hvem de er af frygt for repressalier. Og hæmningsløse meninger kan tit skabe grobund for nye og gode vinkler og diskussioner. Meeen det er da ved at være synd for Eben og SA, for snart er vi jo derhenne hvor alle herinde bare VED at de to ikke duer, bare fordi at det er en gentagen sætning blandt feinschmeckere og dermed åbenbaret sandhed.

Hvad kan vi gøre? Konstruktivt forslag: Vi opretter en Hadeliste hvor alle frit kan indsende op til 3 ting de hader og med en kort begrundelse. Til gengæld lover de at holde sig fra at pladre mere om det i diverse tråde!!

Okay? Hvad siger Forum Moderator - admin til forslaget?

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

hvor alle frit kan indsende op til 3 ting de hader og med en kort begrundelse. Til gengæld lover de at holde sig fra at pladre mere om det i diverse tråde!!

Okay? Hvad siger Forum Moderator - admin til forslaget?

Nej, ingen "hadelister" på forummet - det er bestemt ikke konstruktivt, og fordre ikke til saglig debat.

Så det er udelukket!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 Juni 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Kedde skrev:

Hvis Admin kunne få chatten til at virke igen, er Jeg overbevist om at "problemet" ville blive reduceret væsentligt.
Det fungerede super, da det virkede, så undgår man også spam i mange af trådene, hvor snakken måske lige løber lidt af sporet.

Så tilbage med chatten  (Adm: er det helt umuligt ?)

Nej, det er ikke umuligt!

Jeg kigger på muligheden.
I så fald chatten sættes op igen, bliver det KUN på forsøgsbasis, da jeg er bange for den laver sjove med serveren.

Er det tilfældet, ryger den af!

Nærmere info følger!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes