Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 22:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Forsikring af hifi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
guffi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Brokkehoved KSB

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Hej jeg kunne godt tænke mig at høre om, hvor og hvor meget i er forsikrede for med hensyn til jeres hifi (inbo).

Har i tegnet en speciel forsikring af legetøjet. Hvad koster det, og hvorhenne?

Jeg gik nemlig og troede at jeg var ubegrænset forsikrede ( lyder jo så flot når de skal sælge ) hos ALKA, men det viser sig så at særlige værdigenstande, såsom anlæg; Cd´er; LP´er; og alt andet legetøj kun er dækket for 99,900 og det dækker sku ikke endgang Cd´er og lp´er. Nu er jeg ikke smed længere,og har ikke deres gruppe forsikring mere, så nu bliver jeg så lige " straffet " endnu mere hvor de så går ind og siger at summen er sat til 666,000 og særlige værdigenstande bliver max dækket med sølle 5 %. Det er jo lige til at lukke op og skide i. Forbandede l**te forsikring, her går man og tror noget og så er forholdene bare helt anderledes. Jeg ved godt at jeg lige skulle have læst papirne ordentlig igennem, men regner sku da med det er i orden når der bliver sagt ubegrænset dækning,( ja jeg er sku nok lidt naiv når det kommer til stykket, man kan fandme ikke stole på nogen eller noget som helst mere)

Mvh Guffi___________

Alt under 100 kg er ikke kønsbestemt endnu.

F
Til top Vis guffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guffi

proac D15
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2004
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

hej.har er den ultimåtive løsning

køb et kamera  med bevægelsessensor og en gatlink gun,med 10 15 magasigner tilkoblet.og få link til mobilos.når der er besøg.

så kan du få det live på mobilos.

skriv på hoveddøren at du er jægersoldat, og indgang er på eget ansvar.og du dræber gratis.!!! i kill for fre.!!!

få er er tåregasanlæg instaleret.med et par lastvognshorn som smider 120 til 150DB ud i lokalet.

eller køb et par ruthonslanger som det slippes løs når du ikke er hjemme.

hvis du bor i hus.!!! må haven mineres.

ring så til en assurandør og spørg om de giver rabat.

velkommen til ford knox.

Til top Vis proac D15's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af proac D15

guffi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Brokkehoved KSB

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Ja ok, jeg har jo selvfølgelig to dejlige store sindsyge hunde,som ikke er specielt rare at besøge når jeg ikke er hjemme.

Det har jo ikke noget at gøre med, at få rabat, men at man egentlig ikke er optimalt forsikret, som man regner med.

Mvh Guffi.

Til top Vis guffi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guffi

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

nu har jeg ikke selv alka, men er man ikke tilfreds kan man snakke med dit selskab om en special sikring, i mange tilfælde bliver man bare anset for lettere sindsforvirret og skal blot slippe et mindre symbolsk (og , måske ikke helt symbolsk..) ekstra beløb til en slags udvidet indbo forsikring. man er således overforsikret, men det kan være det eneste at gøre.

ellers sørg for at have billeder af ALT, hvad man ejer, evt ligge det et sted på nettet... den med hundende er også god, men det kan resulterer at man kommer hjem og finder fido gennembanket af en gemen indbrudstyv (skete for naboen...). så sørg for det er en virkeligt stor hund...

så er der problemet med brand... der er desværre ikke så meget at gøre ud over hvad før er nævnt, medmindre man har kassen til at indkøbe en brandsikret boks...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes