| Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre er jeg nødt til at aflyse vores rendez-vous d. 3 idét jeg kun har fået tilbagemelding fra én person, her fra hifi verdenen.
Jeg mener det er for lidt, hvis arrangementet skal være relevant.
Idéen synes jeg stadig er fed, så giv lidt tilbagemelding om hvorfor interessen ikke var der fra jeres side.
MVH
Bonné
Til dem der ikke husker idéen er her mit oplæg fra tråden om de dumme lydfolk:
Men nu er det jo sådan at os pro betonhoveder har taget fri fra musik ødelæggelsen ONSDAG d. 3, for rent faktisk at HØRE lidt på tingene. Jeg har bare endnu ikke hørt fra nogen hifi folk, og er jo ret afhængig af at i dukker op med kabler til en e.v.t. test.
Spøg til side, det kunne være fedt at gøre seriøst, derfor vil jeg gerne have tilbagemeldinger fra intereserede på:
henrik@bonnelyd.dk
Der er et sæt B&W matrix med onkyo mono blokke på stedet, samt nogle genelec'er. Vi mangler noget seriøst afspilningsudstyr, og et udvalg af kabler. Hvis nogle er i stand til at skaffe federe gear er de meget velkomne. Jeg er i stand til at transportere inden for rimelige grænser.
Jeg vil meget gerne have meldinger om hvordan vi skal vægte e.v.t. sammenligninger. Hvad er interessant ?
Endvidere skal vi have musikken på plads på forhånd. Der er ikke noget værre end at der går "DJ" i den, så giv din præference, så prøver jeg at midle.
MVH Bonné
|