| Sendt: 28 November 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
"...eneste krav er..." 
Hvad slags musik lytter du til? Hvor skal de bruges? 
HD serien er åbne typer og det svarer lidt til en basrefleks-konstruktion; lidt frisk og volumeniøs bas, dog ikke slatten "disco"!!! Den åbne type kan selvfølgeligt høres af andre end een selv, meeen hvad F!!!
HD 477 er en 32ohm´s hovedtelefon og har en følsomhed på 109dB, forvrængningen er ved 1Khz <0,2%!!!
EH serien er af den lukkede type og har man en god hovedtelefonforstærker med power, vil man fra denne type hovedtelefon nok få en mere "Hifi-rigtig" bas, måske?!
EH 2200 er en 64ohm´s hovedtelefon og har en følsomhed på 106dB (kræver altså den dobbelte effekt af HD477´eren, så hvis den skal bruges til bærbart udstyr!!!), forvrængningen er ved 1Khz <0,3%
HD-serien er mit forslag, men find et sted hvor du kan høre begge modeller inden køb!!! Ellers bytter de vel efter jul, husk kvittering!!!
Meeen skal det være bedre end bedst, ifølge min ydmyge mening, så starter det først med Grado hovedtelefoner og lur mig om ikke de billigste kan fåes til omkring 800kr, måske endnu billigere, nu da US-dollars sidestilles med farvet toiletpapir!!!
|