Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 22:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Føj for et HIFI vejr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

I dag (lørdag d. 8/1-2005) er det vist øl/HIFI dag. Det stormer, regner, rusker, selv skoven kan ikke trække mig udenfir i dag. Konen skal i byen, og i aften er det kun mig, mine dejlige øl fra mikro bryggeriet Skands, og mit dejlige stereo anlæg der skal fokuseres på. 2 cder der skal dyrkes specielt i aften, er den nye cd med Gwen Stefani, og noget vild rock fra System of a down, altså deres første udgivelse.

Begge plader er helt nye for mig, dog har jeg hørt lidt over halvdelen af SOADs cd.... Hold kæft det rykkede. Man sad med hårdet blæst tilbage og man måtte måbe over disse drenges kunnen med deres instrumenter.

Nu bliver det spændende hvad Gwen kan byde på.
Her taler vi poleret popmusik, men det er jeg også til.

Hvad skal du høre i dag??
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Herhjemme står den på det nye album med Green day.....der er rigtig mange fede numre på. Kan man lide dem i forvejen, tror jeg bestemt ikke man blir skuffet over dette album....

Også måske også lidt Franz Ferdinand, efter at have hørt pladen nogle gange, synes jeg faktisk også den er ret fed. Der er mange øre-hængere når man få lyttet lidt....

2 andre som helt sikkert også kommer i spillen her i weekenden, er Saybia's 2 cd'er. Dem er jeg sgu blevet helt vild med, synes specielt der er mange fede på det første album....

Det var lidt herfra, vil give dig ret i, at det er et rigtigt lytte-musik-vejr i dag...

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy skrev:
I dag (lørdag d. 8/1-2005) er det vist øl/HIFI dag. Det stormer, regner, rusker, selv skoven kan ikke trække mig udenfir i dag. Konen skal i byen, og i aften er det kun mig, mine dejlige øl fra mikro bryggeriet Skands, og mit dejlige stereo anlæg der skal fokuseres på. 2 cder jeg skal dyrke i aften er den nye cd med Gwen Stefani, og noget vild rock fra System of a down, altså deres første udgivelse.

Begge plader er helt nye for mig, dog har jeg hørt lidt over halvdelen af SOADs cd.... Hold kæft det rykkede. Man sad med hårdet blæst tilbage og man måtte måbe over disse drenges kunnen med deres instrumenter.

Ja, min pige er også i byen og stormen og regnen tager til. I dag står den på afslapning med dvd film og Bladelius. Jeg skal teste min nye Freja 

Test pladerne er linet op !!

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy skrev:
I dag (lørdag d. 8/1-2005) er det vist øl/HIFI dag. Det stormer, regner, rusker, selv skoven kan ikke trække mig udenfir i dag. Konen skal i byen, og i aften er det kun mig, mine dejlige øl fra mikro bryggeriet Skands, og mit dejlige stereo anlæg der skal fokuseres på. 2 cder jeg skal dyrke i aften er den nye cd med Gwen Stefani, og noget vild rock fra System of a down, altså deres første udgivelse.

I dag står den på Mercenarys nyeste album "11 Dreams". M. er et metalband fra Aalborg, der fik "Månedens Album"-prædikatet i bl.a. tyske "Metal Hammer", blev kåret til det 2. bedste metalalbum i år af BT (kun overgået af Megadeth).

Det er en tung melodisk sag der bare åbner mere og mere op for hvert lyt. Måske ikke det bedst producerede album, men bestemt heller ikke uden appel.

Derefter - når det bliver mørkt udenfor - står den på Nick Cave´s "Abbatoir Blues". Stor, velproduceret kunst i mine ører.

Hav en god weekend!

MVH Jesper

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:

Mr. High Fy skrev:

Ja, min pige er også i byen og stormen og regnen tager til. I dag står den på afslapning med dvd film og Bladelius. Jeg skal teste min nye Freja 

Test pladerne er linet op !!

Uuuh, det lyder hyggeligt. Der er ikke noget mere spændende, end når der skal lyttes hardware. Det bliver man nok aldrig træt af. Min kone og jeg, har nogle venner og deres ene datter hedder Freja. Hun er 3 år og kan godt have nogle spidse S og T lyde, samt have en noget anmasende øvre mellemtone. Da hun ikke er så stor, er  hendes formåen i det aller dybeste bas ikke specielt udtalt, dog kan man sige hun har en glimrende dynamik, både mikro og makro. Dernæst ville jeg ellers fremhæve hendes headroom og 3D evner. Man finder mange gange sig selv i sin sweetspot, og føler sig totalt omringet af lyd, og med en realisme og en nærhed, som mange andre børn i hendes alder ville misunde....

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

ShookOne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

SOAD er alt for fede. kan specielt anbefale War og Suggestions, det er et helt kanont album...

Deres sidste album, Steal This Album er også et helt igennemt kanont album...

glæd dig!

Til top Vis ShookOne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ShookOne

Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Ingen musik til mig i dag  Har netop slukket for anlæg´et og er ved at skille det hele ad. Fik nemlig ny cd spille den anden dag  så nu skal det hele rokeres om på rack´et. Der skal tøres støv af og gemmes ledninger igen inden der er tid til lytning. Men så passer det mig også fint at vejret er helt ustyrligt i dag .

God lytning til jer andre og Mr High Fy, nu ikke for mange af de pils, for så lyder alt jo godt

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Jepski, har lige været på biblioteket og låne en ordentlig røvfuld cd'er, med b.la Neil Young, Hans Theesink, Morisette og en masse andet, nogle Hifi Choice magasiner, et hamrende dårligt vejr og så skulle den aften vist være reddet ;-)

MadsVP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Mr. High Fy skrev:

Uuuh, det lyder hyggeligt. Der er ikke noget mere spændende, end når der skal lyttes hardware. Det bliver man nok aldrig træt af. Min kone og jeg, har nogle venner og deres ene datter hedder Freja. Hun er 3 år og kan godt have nogle spidse S og T lyde, samt have en noget anmasende øvre mellemtone. Da hun ikke er så stor, er  hendes formåen i det aller dybeste bas ikke specielt udtalt, dog kan man sige hun har en glimrende dynamik, både mikro og makro. Dernæst ville jeg ellers fremhæve hendes headroom og 3D evner. Man finder mange gange sig selv i sin sweetspot, og føler sig totalt omringet af lyd, og med en realisme og en nærhed, som mange andre børn i hendes alder ville misunde....

Haha - ja, jeg kender også et par af den type - "det sjoveste" er, at de uden problemer kan sætte ens øren i total mætning, (organisk forvrængning??) og dette uden fjerneste besvær..

Mht de øl.......kan jeg ikke få en tilsendt - fx som PM....pritty pritty pleaseeee

/Mads

Til top Vis MadsVP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsVP

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Så må vi bare håbe at strømmen ikke går hele aftenen, lidt ala september '03

Jeg har lige hørt Lou Reeds Magic and Loss. Det er en god plade, men jeg hører den sjældent for den skal helst høres fra ende til anden i et stræk. Ellers vil jeg høre lidt på mine referenceplader for at lære dem og mit anlæg bedre at kende.
Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

Hede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Ja nu stå den på ren afslapnig her. Har lige cyklet 5km i næsten stiv modvind for at komme hjem fra arbejde.( Der er en frisk brise her i Esbjerg  ) Strater kl. 15.10 på DR1 med Tim C koncert fra Abbey Road  og så må vi se hvad der skal i spillen derefter.

Mvh

Hede

Til top Vis Hede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hede

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Hede skrev:

Ja nu stå den på ren afslapnig her. Har lige cyklet 5km i næsten stiv modvind for at komme hjem fra arbejde.( Der er en frisk brise her i Esbjerg  ) Strater kl. 15.10 på DR1 med Tim C koncert fra Abbey Road  og så må vi se hvad der skal i spillen derefter.

Mvh

Ja tak ! Har af samme grund ikke været udenfor en dør hele dagen! Men for mit vedkommende må vi lige se hvad der sker, har vist lovet drengene et slag pool i aften, men min lyst til en bytur topper ikke lige i aften efter en farlig 10 kroners bar i torsdags ..

Hvis jeg ender herhjemme igen, bliver det nok "Mew - Frengers" der ryger i spillen, har lige lånt den på biblioteket den anden dag - fed CD !

Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Uhm... dyne, kakao, rom, belgisk chokolade, afventende røde bøffer, væske i samme farve og et opvarmet kombianlæg...

Ka' det blive bedre ?  

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

tsk tsk

Ud i luften drenge! Lidt blæsevejr skader ingen, og lige nu skinner solen her på Amager.

Senere kunne det være at man skulle lodde et af de ti igangværene konstruktioner sammen til noget der faktisk virker.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Skal høre ALT mens jeg rejser mit hjem op.

Audia Flight One skal nok gøre det til 'a piece of cake'

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:
Ud i luften drenge! Lidt blæsevejr skader ingen, og lige nu skinner solen her på Amager.

Der ligger de første ti tagsten på fortovet nede foran såvidt jeg kan se fra vinduet - jeg tror bare jeg bliver indendørs...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Jeg gør ligesom Otto....blir også indendørs idag! Der hvor jeg bor, flyver juletræerne henover fortorvet, og der er faldet et lofts-vindue ned.....fra 3. sal...!!! Godt man ikke fik det i hovedet....

Tror bare jeg sætter næste skive i spillen istedet for.....det er vist lidt mere hyggeligt!!!

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:
Der ligger de første ti tagsten på fortovet nede foran såvidt jeg kan se fra vinduet - jeg tror bare jeg bliver indendørs...

Min bror har lige været ved vesterhavet, bare sådan for hyggens skyld...  Ifølge ham mangler der en halv meter før vandet når over digerne...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

MHP74
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg tror også jeg bliver indenfor,

min nabos skrammel på altanen fløj lige ned på gaden og nu styrter han forvildet rundt

Ellers er det bare på med noget Theessink eller Keb Mo, så kan blæse vejret bare komme an!

chriller4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 08 Januar 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Vi er lige blevet én mere til aften, da svigerfar ikke kan komme hjem til Fanø, da færgen er indstillet, så aftnen skal gå med og holde ham ved selskab. Måske han skal være med på en lytter

Derudover byder aftensmaden på kylling og havnen er rekoniseret idag, så nu er det bare og slappe af.

Mit anlæg, klik her

Min hjemmeside: www.christerholte.dk
Til top Vis chriller4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chriller4 Besøg chriller4's Websted

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes