Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: LINE CONDITIONER??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
andersls
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Er dette overhovedet nødvendigt i Dannevang? Kan man med fordel bruge disse maskiner til noget Exactpower, Tice, Supra......??
Til top Vis andersls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersls

MuttleyDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Hejsa :)

Jeg må sige jeg ikke fatter de der exactpower og hvad de ellers hedder..  De yder absolut intet for pengene..  køb heller en UPS til computerbrug,  den yder det samme til 1/5 pris  ..   (ikke en standby UPS,  men en continuous UPS)

forskellen kan du læse om her f.eks.:
http://computer.howstuffworks.com/question28.htm

Uden at kende priser,  så skulle http://www.powerware.com/Danmark/ være fine,  men nok også i den dyre ende..  (de er omtalt på flere hifi sites)

Vil dog sige at der skal være noget knas på linien før du ville kunne høre forskel,  med mindre rum/anlæg er af en hvis kvalitet..  

Grunden til min lidt negative holdning til de maskiner,  er at folk herinde leder gerne timer for at finde et sted at spare 35,- på en CD..  Men en maskine til 20.000,- som intet giver   (pris/ydelse)    det er intet problem at finde penge til..   Det finder jeg underligt,  så må man tro på nisser..

MvH.

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Februar 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Nisser er ligeså virkelige som CD-afspillere til 20.000kr, som intet giver for pengene (pris/ydelse)!!!  ALT findes; om ikke her så et andet sted, god week-end til jer!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

MuttleyDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Februar 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

F.C>>

Jeg fik nok her formuleret mig meget skidt..   

Jeg mener ikke at der ikke er noget at hente fra maskinerne i den prisklasse,  det er der skam,   jeg mener bare at folk ikke har problemer med at ligge 20k til en strømgenerator,  uden at undersøge hvad andre muligheder der er..   

Min påstand er at du til enhver tid kan finde samme ydelse i en UPS af rette type,  til billigere penge..     Du betaler uhyggelige meget fordi det er lavet til hifi-brug,  og ikke PC-brug..

Men bliver man liderlig fordi noget har rette navn,  så ok med mig,   jeg prøver bare at spare folk lidt penge..!

Eneste negative ting jeg kan komme på,  er at en UPS tit har en blæser kørende,  og det er jo ikke et problem i et server-rum,   men i hifi-stuen,  er det mindre fedt..   Men der er med sikkerhed forskel på hvor meget de forskellige mærker/modeller larmer..

MvH.

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Februar 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Det var også bare en "driller", nu du aldrig har mødt en nisse (underjordisk)!!!  

Og du har ret; alt for mange, lægger alt for mange penge til noget, som alligevel ikke fører dem i mål (men der står jo "hifi" på den!!! )!!!

Og en CD-plade koster det den koster; op i lommen med en sparet 10-kronemønt!!!

Det er vist noget specielt dansk/jydsk; spar en krone og lej en trailer, at fragte det hjem på!!!  

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes