Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 06:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ham der har opfundet de cd cover, som de næsten alle kommer i.
mage til L. skal man lede længe efter. hvordan er det muligt at støbe noget så skrøbeligt plastik, så tyndt, ved hængslerne -til 150.- skulle det vel være muligt at der var til noget der bare holdt nogenlunde.
så er man på dvdA vognene.... det samme, højere pris, højere covere... men ak. igen plast så tyndt i hængslerne at det kun har en side.
PIS.
fatter sgu godt dem der downloader l**tet, og sætter det ind i en mappe. hvad er det liiiige man for for de 150 kr. ? et hæfte man kikker i én gang, et cover der er tæt på ubrugligt og uvidene ekspidienter 
dages galle.... 
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, skal jeg da lige love for...
og en mappe til omkring 200 CD'er koster omkring 200 kr. nogne gange kan man godt få dem billigere... men igen hvis producenter kan spare 10 øre for hver CD de sælger, så er det jo alligevel mange penge hvis de sælger 1 million CD'er. 
Der er meget der taler både for og imod, men så skrøbelige synes jeg nu ikke de er, men de kunne helt sikkert være i meget bedre kvalitet :-P 
// ouT
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun tilslutte mig Jeres harme.
Det er f...... irritterende, at specielt covers til SACD og DVD-A alle har problemer med at holde sig lukket. Det er lidt lige som om, at den sædvanlige anode mangler.
Happy
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, ud af 300 cder er det måske sket med 3 af dem, at de er knækket ved hængslerne.
Jeg tror bare man som jeg skal passe godt på sine ting. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror også det har noget med antallet af tommelfingre at gøre  CD covers har trods alt set sådan ud i mange år, og hvis det var et reelt problem tror jeg bestemt der var blevet gjort noget ved det.
|
Til top |
|
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2057
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sjældent problemer med mine cd-covers. Det, der sker hyppigst er, at de små tappe, der holder skiven fast i coveret, knækker. Det er irriterende, men på nogle biblioteker sælger de tomme covers for en krone. Det kan jeg lige overkomme, og har så et lille lager til når de går i stykker.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
Til top |
|
|
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter mange år som Dj med Hård slitage af "Skiverne", synes jeg nu heller ikke at hængslerne er så "Ringe" endda!!! Det er nok ikke mere end en 10-20 stykker der er ødelagt på sammenlagt 8 år!!! Nææhhh....Centertapperne derimod, de går let i stykker!! Men indrømmet....det burde være muligt at lave en system der var mere holdbart, og måske endda kønnere!!!!
Mvh. Hifido
|
Til top |
|
|
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er ikke helt godt det der, men så er det da heller ikke værre, synes jeg. Du kan jo forsøge at gå ind i din nærmeste pladebutik og høre, om de har omslag til overs (eventuelt uden indsatsen til at holde på pladen), og om du må få dem. Det kan man godt nogen gange. Ellers kan man finde nye omslag til ret få kroner rundt omkring. Mobile Fidelitys covers var nok lige så skrøbelige hvad lågets tappe angik, men cd-klemmen var genial på nogle af dem, med sådan en vippe-dims, som låste op ved åbning og låste i ved lukning, og ikke gik i stykker. Men de kan vist ikke købes nogen steder løst.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|
Til top |
|
|
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg køber alle mine CD´er på postordre, og oplever af og til at hængslerne er knækket når jeg modtager CD´en. Alt i alt synes jeg dog at de fungerer OK, og på et tidspunkt købte jeg 50 tomme jewel-cases, så jeg har nogle ekstra hvis / når hængslerne knækker.
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
især ved dobbelt cd'er synes jeg at det er et stort problem, men generelt er front cover plast pladen også noget af det første der knækker....
hvad angår tommelfingre kan jeg blot konstatere at jeg ikke har ret mange back up cd'er i et cover...
(ja ja, jeg vedat rigtige mænd ikke tager back-up.. men de græder ofte..) __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes også at det er på tide at de fik bakset nogle bedre covers sammen....for skrøbelige når det kommer til stykket __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skulle plade-industrien dog det! De er da sk... ligeglade med den almindelige forbruger, bare han slipper 150,-kr og holder kæft!
|
Til top |
|
|