| Forfatter |
|
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen....
Hvad er det for nogen ubehøvlede svar der nogen gange bliver givet på spørgsmål som folk stiller her i forumet ???? Bare fordi at man ikke er ekspert i et emne skal man vel ikke jordes..... jeg synes tit at der gives nogle direkte rådne svar... det kan da for f..... ikke være rigtig at man ikke må stille de spørgsmål som man nu går og undrer sig over....
Det er vel det dette forum skal bruges til... eller er det bare mig der tager fejl....
Man tør sku næsten ikke starte et nyt emne af frygt for at blive bombaderet med ubehagelige mails
Så skal vi ikke lige tage og finde den gode tone frem igen folkens ????
Hilsen hajen71
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes generelt folk er meget venlige og hjælpsomme. Er der nogle specielle emner du kan henvise til???
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil ikke trække nogen bestemte tilfælde frem...
men det kan da ikke være rigtigt at jeg er den eneste der har lagt mærke til dette... kan det ????
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved hvert eneste indlæg findes der en rapportfunktion med ikonet

Løber du ind i indlæg, der er i strid med de skriftlige retningslinier eller almindelig god tone, klikker du bare på ikonet og sender din rapport. Er der hold i kritikken, skal vi nok varme ørerne på synderen !!!
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes faktisk også at tonen generelt er ok. Men det er rigtigt at nogle personer i dette forum ikke kan begribe, at folk befinder sig på forskellige niveauer. Det der er almen viden for en gammel hifi entusiast, kan altså godt være svært at forstå for "Carsten på 15 år". Vi har jo alle sammen befundet os på begynderniveau engang!! HUSK DET!!!
Mvh. Hifido
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg véd, hvad du mener Haj, for jeg har også lagt mærke til "tonen". Men jeg tror det er vigtigt at se de barske indlæg fra 2 vinkler - eller måske flere?
1) De drevne debattører, der kender hinanden fra tidligere udskejelser her på sitet, og hvor tonen nærmest er "kendt" og dermed accepteret. Det kan vel nok virke lidt afskrækkende og inhumant, hvis du er ny bruger.
2) Alle andre som af en eller anden grund åbner gabet for at kritisere uden hold i virkeligheden eller i hvertilfælde meget lidt underbygget og på mangelfuldt og forkert grundlag. Som nævnt af administrator herover, er der både folk og metoder til at tage sig kærligt af disse.
Så lad dig ikke afskrække ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes også generalt tonen er god... der kører hårde diskusioner i NAD 3020 og i en anden Acoustic Reality tråd, men det er 99.999% hardcore hifi folk derinde..
Men kan godt forstå der nogen gange kommer nogle trælse svar fra.... for der kommer mange der gerne nye højtalere, være verdens bedste men ikke koste kassen, og så får de som regl det svar at de skal tage ud og lytte som også er det svar de fleste får, og så alligevel egentlig ikke lytter, eller prøver at læse nogle af alle de andre emner om præcis det samme?
En helt anden ting, de fleste starter deres tråd med 1 linie ( ment på den måde at de ikke har beskrevet hvad de vil have ), dertil kan jeg godt selv komme på at kommentere med et tåbet svar, men ment for sjov for at få ham til at skrive noget mere....
// ouT
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart var min første tanke om dette indlæg: Tag en kiks og et glas mælk
Hvis du ikke kan holde til tonen på dette forum, så tror jeg ikke du er
"hærdet" nok til at begå dig på det store farlige Indernet! Der vil
selvfølgelig altid være untagelser og knap så heldige situationer.
Har været på en stor del fora omhandlende mange forskellige ting, og
dette er et af dem (som jeg oplever det) hvor tonen er særdeles god!
Grunden til dette, tror jeg, bunder i at størstedelen af brugerne
herinde forlængst har lagt deres teenage år bag sig og ikke bare siger
"f**k til det hele og jeg ved bedst" når diskussioner, argumenter og
spørgsmål ikke lige falder i debattørenes smag.
Kan også kun opfordre til at rapportere indlæg, som menes at have overtrådt de gældende regler!
Håber på at ovenstående modtages i samme gode mening som det er skrevet!
- BR
|
| Til top |
|
| |
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette forum er for mig et guldkorn. Tonen er meeeeget varierende, det skal den også være. Bredde bredde. Den "aggressive" tone du rynker på næse ad, tror jeg også skal ses som, brugere der kender hinanden særdeles godt. Hvis du nogensinde kommer til at overvære et træf hos mig, med besøg af de bedste kammerater. Så vil der ikke gå lang tid før du er overbevist om, at om lidt slår vi hinanden ihjel. Sådan kan tonen være. Men det er en del af showet. Men lidt ret har du, men disse mennesker findes jo ligemeget hvor du kommer. Her på forummet er det så super dejligt, et lille bitte klik med musen, og så er de væk.
Keep it up
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tonen kan nogle gange godt være lidt spids og enddog iblandet noget humor, det skulle man ikke tro vel :0)
Ellers mener jeg tonen er ok - ellers er der naturligvis mulighed for en rapport til admin.
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også tonen er generelt god. Selv har jeg til tider
været lidt for rådden i min mund/skrift, men det arbejder jeg på
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. High Fy skrev:
Jeg synes også tonen er generelt god. Selv har jeg til tider været lidt for rådden i min mund/skrift, men det arbejder jeg på 
|
|
|
Det har vi allesammen en gang imellem - det er ikke altid rosenrødt, og man kan jo have haft en træls dag. Det kan smutte sommetider, men sådan er der så meget.
Jeg synes skam at tonen er ganske ok generelt! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, nogle gange kan det vel godt være ireterende at der er nogle 'snopper' her på sitet, og rigtigt mange her svare også på alle spørgsmål på en 'ok' måde, men skal man svare på spørgsmål som 'lydder denne dims godt' kan det måske forvækles med surhed hvis man skriver; Tag ud og lyt på den selv!! for jeg når jo at tænke at; jeg kan jo ikke lytte for dig, og det er jo ikke min stue den skal stå i, ect... men mit udgangs punkt er da at gi' et svar modtageren kan bruge til noget, så måske man lige skal huske en 'smily' engang imellem...
Og som LIVE21 har som signatur; Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme mensker  __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen....
Måske skal jeg så bare lade være med at være så nærtagende.... for som ronin skriver kan alle jo have en dårlig dag... og det havde jeg så bare lige i går.... 
Så hermed slutter denne tråd for mit vedkommende....
Hilsen hajen71 
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da forhåbentlig kun en hobby det her HIFI, så det skal vel være sjovt og hyggeligt at deltage også for os nye , jeg har kun oplevet gode toner og kan man ikke tåle at høre at noget af det man har er noget skrammel i andres øjne så er man da gået forkert i byen. Det er jo ikke en konkurrence hvor det gælder om at vinde , men at deltage og få råd omkring det man (pengepungen) nu engang har valgt at indkøbe. Jeg kan forestille mig flere herinde kender hverandre så godt som ens ægteviv så er der jo ikke noget at sige til at tonerne går lidt højt en gang imellem....  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |