| Forfatter |
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
PTHJ skrev:
|
en anden ting... hvordan gik den der lidt kedelige PU historie ?
Ja, KING jeg synes du skulle tage at få "renset luften" vis dig som en mand og stå dog ved, at du har lavet en bummert..... "Din" Kontrapunkt a ligger her stadigvæk! Siden du jo har været umulig at få fat i.... Men nu har DU muligheden for at kontakte mig, så du kan få den sag ud af verden.
| | |
Hallo
Jeg har aldrig solgt en skjæv eller bræket pick-up .. men hvis du kommer med et billed af den og den ser ud som da jeg sendte den så tar jeg den tilbage ! MEN da jeg sente den var den 100% ok - og lige plugslig efter du fik den var den bøjet og der efter helt skjæv ! Hvad har du gjort hvis du var mig - og du har sendt en ok pick-up af sted - og der efter skal tage den tilbage - og du er sikker på at da du sendte den var den ok !! Jeg har aldrig bøffet eller snyt nogle - jeg har solgt Sonus Faber & Primare 200 & O.S.V og aldrig har der været noget - de har endag sendt flere flasker vin til mig forde at jeg var ærlig
Men kom med et billed af den og et bevis på at den er ok ! Jeg sage 4 gange at du kunne komme her ned og se den - jeg er 100% sikker på at den var ok da jeg sendte den Peter !!
Hilsen King ... -0
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det her er en heksejagt jeg nødig vil blande mig i....med King er jo ikke dømt førend der er beviser og det er ganske modbydeligt og uantageligt at der er flere her på sitet som hopper med på vognen. Der er altid 2 sider af samme sag. Det må være en privat sag mellem de 2 involverede parter indtil videre. Pas må hvad I skriver i det offentlige rum...en injuriesag for æreskrænkelse skulle nødig komme på tale.....der kunne være risiko for at flere af medlemmerne allerede nu kunne få babareret ørerne. Det ville heller ikke være fair overfor andre af Hifi4all`s medlemmer, hvis der tillades mere af den slags underlødige skriverier
Mvh
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og nu vil jeg ikke have mere svar på mail - med at jeg er
HOMO - ET DUMT SVIN - DØSTRULSER - O.S.V
|
| Til top |
|
| |
270961 Lukket konto

Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes du skulle overveje et sagsanlæg...hvis der er direkte trusler mod dig og din person bør du seriøst overveje politianmeldelse...der er 2 år i strafferammen mht til trusler på livet. Hifi4all giver efter anmodning fra politiet oplysninger om de involverede personers identitet.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King
Jeg synes det er fint, at du nu endeligt kommer på banen med din version af, hvad der skete i handelen med kontrapunkt pick up´en. En sag har jo nemlig altid to sider.
Det som undrer mig, og sikkert også mange andre, er at du først udtaler dig om sagen nu. Hvis det var mig der havde været i dine sko, så havde jeg da svaret allerede dengang PTHJ advarede imod at handle med dig. Istedet valgte du at være tavs, og du gjorde ikke det mindste for at forsvare dig.
At du i manges øjne er kommet til at fremstå som en uærlig person, er efter min mening 100% selvforskyldt. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
270961 skrev:
|
Jeg synes du skulle overveje et sagsanlæg...hvis der er direkte trusler mod dig og din person bør du seriøst overveje politianmeldelse...der er 2 år i strafferammen mht til trusler på livet. Hifi4all giver efter anmodning fra politiet oplysninger om de involverede personers identitet.
Mvh
|
|
|
Med fare for at blive kaldt medløber så er jeg i den grad enig med Claus.
Trusler via. mail skal man tage meget alvorligt - anmeldelse til politiet vil være på sin plads.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|

king skrev:
|
Og nu vil jeg ikke have mere svar på mail - med at jeg er
HOMO - ET DUMT SVIN - DØSTRULSER - O.S.V
|
|
|
om du har snydt eller ikke snydt hører sådanne mail/pb's ingen steder hjemme og det er vel ikke engang folk der har med sagen at gøre?anyway giver jeg perejvind ret det er 100% selvforskyldt, du skulle have kommet ud af busken med det samme, klart folk ikke vil handle med dig når du ikke forsvarer dig selv overfor sådanne beskyldninger man skal heller ikke tage en defekt pickup tilbage som var 100% ved afsendelsen.
Forstår egentligt ikke hvorfor du først kommer på banen nu efter udelukkelse,diverse beskyldninger osv men bedre sent end aldrig
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fascinerende at denne helt uacceptable adfærd bliver tilladt fra ADMINS side. Jeg troede i min naivitet, at dette forum var en bande nørder ligesom migselv, der nød god rødvin og ekstremt store doser vellyd og medrivende dybdegående debat om samme.
Men straks man skriver noget, så bliver det vendt og drejet, og man ender enten med at blive lynchet offentligt, jordet, mistænkeliggjort eller også ignoreret. Min glæde ved at være her er ganske intakt takket være majoriteten af rare debattører, men for søren man skal passe på med at åbne for skriveblækket. Alt dette på grund af en SKIDE PU - defekt eller ej!
Lige før jeg sendte den forulempede en check på beløbet, så vi andre kunne få fred for denne hetz!
I skulle skamme Jer 
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er lidt en no win situation..
Hvis jeg modtog en defekt PU ville jeg have pengene tilbage !! om jeg så sku ha hoppet i toget for det..
hvis jeg havde sendt en PU der var 100% ok ville jeg grine af fjolset der sikkert selv har ødelagt den..
lad os alle holde en fridag i morgen og tæske posten når han kommer hvis man ik kan finde den skyldige så giv dem skylden, og hvis det ik hjælper så prøv disse i kronologisk rækkefølge. DSB, Arriva, Kongehuset, Svenskerne, den lugtende nordmand og hifiklubben
(postmanden fra odense selvfølgelig undtaget)
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Det er lidt en no win situation..
Hvis jeg modtog en defekt PU ville jeg have pengene tilbage !! om jeg så sku ha hoppet i toget for det..
hvis jeg havde sendt en PU der var 100% ok ville jeg grine af fjolset der sikkert selv har ødelagt den..
lad os alle holde en fridag i morgen og tæske posten når han kommer hvis man ik kan finde den skyldige så giv dem skylden, og hvis det ik hjælper så prøv disse i kronologisk rækkefølge. DSB, Arriva, Kongehuset, Svenskerne, den lugtende nordmand og hifiklubben
(postmanden fra odense selvfølgelig undtaget)
|
|
|
Så heller TNT , de er sgu for dumme .
jeg sendt en pakke igår jeg fik den tilbage idag , de trode den var til mig selv , en tur rundt i dk også tilbage igen , mon TNT også lufter hunde ????.
om man fatter de kan tjene penge med de tåber de har ansat
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOOOL det er det sjoveste jeg har hørt længe.. da TNT kun kom frem med en speaker til mig ku jeg dog ik se det sjove i det
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle vi ikke prøve at blive i tråden, som burde være alvorlig nok!!!!!!!!!!!
ADMIN 
|
| Til top |
|
| |
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller skulle ADMIN ikke slette hele denne tråd, og henvise folkene til PB? Det kan sq ikke være rigtigt at det er tilladt at bruge forum til at svine hinanden til.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 10 Marts 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er emnet ikke ved at være uddebatteret.?? flere kommentarer, bedes de rettet i privat besked til vedkommende
|
| Til top |
|
| |