Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 22:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Teknologiprojekt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Clive
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

14.03.05
Hej,
på mit uddannelses center er jeg i gang med et teknologiprojekt, hvor jeg tager udgangspunkt i musik blandt unge. Altså jeg skal lave en undersøgelse, hvor alt hvad indebærer musik, såsom musik genre, forholdet til mobilt musik (Mp3)-, Hi-Fi- og multikanalsmusik- mm, indgår.
Dertil skal jeg også fremstillet et produkt - gerne noget elektronisk.
Mit spørgsmål lyder så på, om I vil supplere med facts og lign. til min problemstilling, samt give mig et tip til hvad jeg evt. kan fremstille som produkt?

Mvh. Clive

Til top Vis Clive's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clive

pbrand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 01:10 | IP-adresse registreret  

Clive skrev:

14.03.05
Hej,
på mit uddannelses center er jeg i gang med et teknologiprojekt, hvor jeg tager udgangspunkt i musik blandt unge. Altså jeg skal lave en undersøgelse, hvor alt hvad indebærer musik, såsom musik genre, forholdet til mobilt musik (Mp3)-, Hi-Fi- og multikanalsmusik- mm, indgår.
Mit spørgsmål lyder så på, om I vil supplere med facts og lign. til min problemstilling, samt give mig et tip til hvad jeg evt. kan fremstille som produkt?

Mvh. Clive

Du ku jo lave en plade.

Til top Vis pbrand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pbrand

KimG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 Marts 2005 kl. 07:56 | IP-adresse registreret  

Clive skrev:

14.03.05
Hej,

Mvh. Clive

Du kan sikkert få mere end rigelig info fra adskillige her inde, men for at du ikke drukner i det rene mudder, bør du konkretisere/uddybe din problemstilling/formulering, så der er mere "håndfaste" spørgsmål at tage stilling til. Måske ligeledes skitsere, hvad du forventer af eventuelle konklusioner. Så bør der vel næsten automatisk fremkomme måske ligefrem indlysende idéer til hvilken type /hvilket produkt, du skal kigge på rent praktisk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes