Bruger siden: 20 August 2003
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 15 April 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
hej jeg har lige fået en Dvd brænder og vil igang med at lave backups af mine dvd film. Er der nogen der ved hvor jeg kan hente dvd covers henne jeg har prøvet på www.cdcovers.cc. Der printede jeg en ud med find nemo men den var for stor så den kunne jo ikke bruge. Nogen der kender andre steder hvor størrelsen passer?
Bruger siden: 14 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 55
Sendt: 15 April 2005 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
barcelona7 skrev:
hej jeg har lige fået en Dvd brænder og vil igang med at lave backups af mine dvd film. Er der nogen der ved hvor jeg kan hente dvd covers henne jeg har prøvet på www.cdcovers.cc. Der printede jeg en ud med find nemo men den var for stor så den kunne jo ikke bruge. Nogen der kender andre steder hvor størrelsen passer?
Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
Sendt: 15 April 2005 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
barcelona7 skrev:
På Forhånd Tak!
Prøv med programmet UnderCoverXP (det hedder det faktisk )
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum