Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 20:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: ny standard (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

hvordan kan se være, med alle de underlige standarder der er i denne verden og i EU, at der ikke er en for placering af netbrønd på hifi apparater.

kors hvor er det noget rod bag på ens anlæg. ledninger på kryds og tværs.

hvis bare nu netbrønden SKULLE side i venstre side, set forfra. var man da kommet lidt længere

når men musikken lyder da heldigvis meget godt selv om det ligner en kælinge knude bag på



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Du har ret...

Det kunne også være dejligt hvis phonostik (RCA) holdt de samme mål på alle apparater og kabler!

Hilsen

Niels L.  (Nilau)

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3704
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Du kan jo bare tage værktøjet frem og tilpasse det

Spøg til side...

Jeg kan kun give dig ret. Har selv et problem med mine Cyrus effekttrin og de WattGate strømstik, der er på mine strømkabler. Da netbrøndende på effekttrinnene er placeret næsten nede ved jorden bagpå effekttrinnene, og selve WattGate stikkene er ret store, så går WattGate stikkene på jorden. Faktisk måtte jeg bytte noget rundt på effekttrinne (og skubbe dem lidt ud over hyldekanten), for at stikkene overhovet kunne gå i.

I militæret lærte vi at rette alt ind til højre. Måske skulle vi opfordre HiFi producenter til det samme?
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

ja der er da et godt argument for at lave det selv ?

så stik sidder ens på alle apparater



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

hvordan kan se være, med alle de underlige standarder der er i denne verden og i EU, at der ikke er en for placering af netbrønd på hifi apparater.

kors hvor er det noget rod bag på ens anlæg. ledninger på kryds og tværs.

hvis bare nu netbrønden SKULLE side i venstre side, set forfra. var man da kommet lidt længere

når men musikken lyder da heldigvis meget godt selv om det ligner en kælinge knude bag på

 

 

 

Du har så absolut ret!

"Ormegården" er et evigt tilbagevendende problem. Man ordner det fint og pænt, og næste gang man lige skal høre en ny "spilledåse", er den gal igen. Mit rack er heldigvis udstyret med hjul, så det er nemt at komme til "ormegården", men "kønt" bliver det s´gu aldrig!

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes