| Forfatter |
|
home Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg går forventningsfuldt og venter på mine nye B&W802d. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til forstærkere til at trække dem.
Jeg havde overvejet aragon 8008 hvis jeg kan få fat i en, alternativt sirius
tl
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
et par brokoblede Crown Studio reference I (eller II) burde kunne gøre det.
www.mia.dk kan henvise til nærmeste forhandler.
godt nok ligner forstærkeren noget fra Star Wars, men den er relativt diskret når den først er integrerert i hjemmet. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
home Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde forestillet mig at gå ud og findet et godt sæt brugt men der findes måske nogle gode alternativer på markedet som er til at komme i nærheden af.
Jeg kender ikke så meget til de Crown. Det er vigtigt for mig at de både kan trække højtalerne når der bliver gået til stålet og samtidigt kan bevare kontrollen med rum, bas osv.
Sirius burde være et godt eksemplar på dette
tl
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sirius D(m) 200, Holfi Power NB 250, ML 332 + en masse andet, hvad er budgettet ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 21 Maj 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
home skrev:
|
Jeg kender ikke så meget til de Crown. Det er vigtigt for mig at de både kan trække højtalerne når der bliver gået til stålet og samtidigt kan bevare kontrollen med rum, bas osv.
Sirius burde være et godt eksemplar på dette
tl
|
|
|
desværre ikke, jeg har selv en sirius stående, og den får tæsk så det skriger til himlen af en 40 år gammel crown konstruktion. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 05:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg var dig ville jeg vælge accuphase, men ok jeg er også en diehard accuphase fan men hvis du ikke er til det er der også audio analog , håber det hjælper lidt med dig forslag..
mvh novisad
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
et par brokoblede Crown Studio reference I (eller II) burde kunne gøre det.
www.mia.dk kan henvise til nærmeste forhandler.
godt nok ligner forstærkeren noget fra Star Wars, men den er relativt diskret når den først er integrerert i hjemmet.
|
|
|
Det kommer helt bag på mig, at du foreslår Crown 
Det kommer nok også bag på dig, at jeg vil foreslå Gryphon? 
home skrev:
|
Hej
Jeg går forventningsfuldt og venter på mine nye B&W802d. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til forstærkere til at trække dem.
Jeg havde overvejet aragon 8008 hvis jeg kan få fat i en, alternativt sirius
tl
|
|
|
Gryphon Tabu AT (80w) bør kunne skaffes til 10-12.000. Hvis du er interesseret, kan jeg videreformidle nummer på sælger - send mig en pm... Lyden er de bedste træk fra rør og transistorer samt masser af headroom! Så selv om den "kun" er 80w, magter den meget! __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |