Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 01:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Antennefordeler og forstærker - hjælp! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
keyser soze
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 24 Maj 2005 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at udvide det antal rum, hvor der er antennestik og derfor har jeg købt mig en fordeler med 4 udgange (med f-connector). Jeg var godt klar over, at signalstyrken falder, hver gang du fordeler antennen, men tv-kvaliteten faldt mærkbart. Jeg bruger kun hf-tætte stik og kabler.

Derfor vil jeg prøve med en forstærker, men er noget i tvivl om, hvad jeg skal købe - for det virker lidt bøvlet synes jeg, for de fleste af de forstærkere jeg har set på er med "alm." antennestik-ind og udgange og ikke f-connector - og hvordan sætter jeg så lige de ting sammen, hvis forstærkeren skal sidde på loftet, hvor antennesignalet kommer ind i huset? Hvis det skal være en kombination med "alm." antennestik og f-connector bliver det da noget værre noget.... med alt for meget signaltab til følge... eller hvad??

Til top Vis keyser soze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyser soze

trading
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

du skal have en spaun eller triax de laver abonnent forstærker med f conector

og så kan du regulere frekvens området så der bliver lige meget signal på alle kanaler ( tilt  )  og den skal side lige før de eller den fordeler som du har du kan få de forstærker med 2 udgange så der kan sættes 2 fordeler på med samme signal styrke   mvh trading

Til top Vis trading's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trading

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes