| Sendt: 18 November 2005 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
I kender det sikkert allesammen. Kæresten eller konen synes at højttalerne er store og grimme og lyden fra TV'et er i orden. Det er en dyr hobby og desuden er der ikke penge i budgettet til den slags.
Vil bare fortælle en kort lyksagelig historie om at der trods utallige diskussioner om hvor relevant højttalere kan være, hvor dyre de er og hvor meget tid jeg bruger på at studere HiFi, så er der håb forude, for jeg sidder netop her med det nyeste HighFidelity og glæder mig til at læse det.
Denne gang er det ikke kun det at skulle sætte sig ned at læse det. I mit tilfælde er det for fedt, at min kæreste har givet mig et års abonnement i fødselsdagsgave. Helt uventet. Tro på at jeg gjorde STORE øjne, da jeg fik et hjemmelavet gavekort og hvor er det en FED følelse, at den bedre halvdel gerne vil glæde en, selvom hun absolut ikke forstår sig på hverken lyd eller billede. RESPEKT! siger jeg bare (ellers et ord jeg sjældent bruger).
Så hvis I en dag oplever at jeres bedre halvdel tager bladet ud af hænderne på jer "bare for lige at kigge hurtigt i det", så regn ikke med at det er fordi hun interessere sig for den samme hobby... nææ nej, det er snarere fordi hun vil glæde jer. "Der er så meget kvinder ikke forstår" siger TV2 reklamen, men mon ikke også at vi mænd har det på samme måde med deres dameblade og modemagasiner...? I hvert falde er jeg nu den lykkelige ejer af et godt hifi-blad og tror at det i fremtiden vil være en smule nemmere at skulle overbevise hende om diverse hifi-indkøb 
__________________ Venlig hilsen
Olsen
|