Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 20:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Køb af bilsterio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Old Qua
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2005
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Hej jeg står og skal til at inverstere i nyt anlæg til min bil (en Fiat Ducato varevogn).

jeg havde engang et par Cerwin Vega 1215 mk II som var spændt efter 2 stk brokoblede NAD 216thx'er. Og selv om jeg i dag rent lydmesigt er kommet videre i mit hjemme hifi, så syntes jeg stadig at 1215'erne havde en fed sound og kunde nogle ting som jeg stadig savner i mange andre anlæg.

Derfor har jeg også besluttet at jeg vil have denne sound igen, men denne gang skal det være i bilen.Det skal lige siges at det blir mit første bilsterio nogensinde, så jeg har ikke så meget forstand på det.

Jeg tror jeg skal have fat i en 15" stroker, men jeg kan ikke gendemskue om cw har dompet kvaliteten (jeg har set at de sælges gendem T-hansen nu!!)

så mit første spørgsmål er skal jeg køben en af de gamle gule strokere, eller skal jeg købe en ny?

Mit næste spørgsmål går på valg af subvoffer forstærker jeg har set på en cw: http://www.thansen.dk/product.asp?c=645666153&n=15896881 19&pn=1605876379

og på en pohniks gold (vare nr 6): http://www.hifispeed.dk/shop/productlist.asp?Id=1350

hvilken af disse er bedst? eller bør jeg vælge en helt tredje?

så er der det med sidehøjtalerne, kan et par 6x9" fra cw's v-max serie følge med strokeren? og hvis ikke, hvad skal jeg så have fat i?   og kan de evt trækkes af en headunit eller skal de have sin egen forstærker.

et sidste spørgsmål:

kan i ikke andbefale en god headunit til ca 4000kr,  den skal kunne indgå i resten af andlæget.

jeg høre utroligt meget radio og vil sætte pris på hvis den kan modtage DAB-radio.

en funktion der sætter radioen i stand til selv at ændre sin frekvens efterhånden som min bil flytter sig rundt på landkortet ville også blive vægtet højt.

Til top Vis Old Qua's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Old Qua

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Prøv her istedet.

http://forum.bilstereoportalen.dk/default.asp

De ved nok mere om det

MVH WRONG

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Januar 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

siden hedder HIFI4ALL.DK, tråden er offtopic.

prøv www.bilstereoforum.dk istedet.

tråden lukkes

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes