Forfatter |
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Nu er der nok nogle der vil syntes jeg er et brok hoved, men er jeg den eneste der er træt af at nogle forhandlere altid har de samme annoncer i, de samme produkter til den samme pris måned efter måned, og priserne er ikke engang gode, aldrig et rigtigt godt tilbud.
For et eksempel er der en forhandler der har de samme 2 pladespillere og den samme riaa i tilbuds sektionen måned efter måned, og det er sku ikke engang en god pris eller et tjubang tilbud, men bare fyld der er kedeligt at kigge på, I ved sikkert selv hvem jeg mener.
Det samme er en anden forhandler der har den samme cd afspiller og forstærker måned efter måned, til samme pris, øv hvor kedeligt
Nej tag sådan en som Jensen, der hele tiden har nye og spændende ting og til nogle super priser, se det er værd at læse.
Der er mange andre forhandlere der også er gode til at skifte annoncer, men nu er Jensen en af de mest flittige og derfor fremhæver jeg ham, godt gået Jensen.
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm måske er det fordi de folk som har det sammen i md efter md ikke kan komme af med deres ting ;-)
Michael
|
Til top |
|
|

Lukket efter eget ønske!
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Hmm måske er det fordi de folk som har det sammen i md efter md ikke kan komme af med deres ting ;-)
Michael
|
|
|
Nej for dette er ny vare, så det er ikke brugte ting de skal af med.
Men hvis de ikke kan komme af med det de har, kunne det jo også være det ikke rigtigt var den rigtige pris, så for at vende tilbage til det igen, ikke noget rigtigt tjubang tilbud.
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er et produkt du ikke har hørt om før, og derfor er nyt og spændende, nødvendigvis et bedre tilbud end et produkt du kender til hudløshed? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
For et eksempel er der en forhandler der har de samme 2 pladespillere og den samme riaa i tilbuds sektionen måned efter måned, og det er sku ikke engang en god pris eller et tjubang tilbud, men bare fyld der er kedeligt at kigge på, I ved sikkert selv hvem jeg mener. |
|
|
Jeg gør i hvert fald 
Jean M Jarre skrev:
Nej tag sådan en som Jensen, der hele tiden har nye og spændende ting og til nogle super priser, se det er værd at læse. |
|
|
Der sker jævnligt noget, og priserne kan skifte meget hurtigt Nogle gange er det ikke godt for kroppen, man risikerer lige pludseligt at få svedige hænder og et galopperende hjerte, lige idet tanken "skal jeg..." rammer bevidstheden 
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den slags er vel selvregulerende.
Hvis en annonsør ikke rammer kunderne lukker butikken vel på et tidspunkt. Når det er sagt vil jeg da give dig ret at at ikke alle "tilbud" er lige gode __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Er et produkt du ikke har hørt om før, og derfor er nyt og spændende, nødvendigvis et bedre tilbud end et produkt du kender til hudløshed?
|
|
|
Nej, men hvis man annoncerer den samme vare igen og igen til samme pris, så har det vel ikke så meget med et tilbud at gøre.
Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:
Er et produkt du ikke har hørt om før, og derfor er nyt og spændende, nødvendigvis et bedre tilbud end et produkt du kender til hudløshed?
|
|
|
Nej, men hvis man annoncerer den samme vare igen og igen til samme pris, så har det vel ikke så meget med et tilbud at gøre.
Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud. |
|
|
Jeg tror at det netop drejer sig om at der mange gange ikke er tale om tilbud, men om den samme vare til den samme pris, altså en fast reklamesøjle.
For os forbrugere betyder tilbud mere at her er en vare til en billigere pris end normalt. For en forhandler er det blot et tilbud om at sælge varen til os forbrugere 
|
Til top |
|
|

Lukket efter eget ønske!
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
|
|
Det er ikke et spørgsmål om det er noget jeg kender eller om det er noget nyt, det jeg mener er de annoncer der bliver ved med at køre i ring som ikke er et realt tilbud men forhandlerens normale pris, det er sku for kedeligt.
Kom nu ud af busken forhandlere og lad os HiFi junkies fristes endnu mere der er ikke noget bedre end at købe noget man ikke trode man skulle have, men som er rigtigt godt at eje 
|
Til top |
|
|

Lukket efter eget ønske!
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:
|
|
|
Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud.
|
|
|
Lige mine ord
|
Til top |
|
|
Bettebas Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:
|
|
|
Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud.
|
|
|
Lige mine ord
|
|
|
Den er jeg også enig i.
Der er flere forhandlere, som trænger til en kraftig oprydning, i deres annoncer.
Hilsen Thomas
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig i at det kan virke lidt småkedeligt med de samme annoncer,
men hvis man nu er ny bruger kunne det jo være relevant. Plus det er da
let at sorterer i annoncerne. Men hvis de indrykkes bare for at få
"førstepladsen" er det noget fusk.
hifi4all skrev:
HIFI4ALL.DK´s Tilbudsavis er
markedet for vore kommercielle annoncører,
hvor du altid finder et godt tilbud - hvad
enten du er til high-end 2-kanalsudstyr,
surround, TV eller projektor.
|
|
|
Ovenstående er sakset fra http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/info.asp
Jeg tror ikke det skal forstås sådan at det kun er tilbud, altså
nedsatte vare, men mere som der står at det er markedet for
virksomheder. Måske skulle det hedde noget andet?
|
Til top |
|
|