Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 16:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Kedelige forhandler annoncer gab (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er der nok nogle der vil syntes jeg er et brok hoved, men er jeg den eneste der er træt af at nogle forhandlere altid har de samme annoncer i, de samme produkter til den samme pris måned efter måned, og priserne er ikke engang gode, aldrig et rigtigt godt tilbud.

For et eksempel er der en forhandler der har de samme 2 pladespillere og den samme riaa i tilbuds sektionen måned efter måned, og det er sku ikke engang en god pris eller et tjubang tilbud, men bare fyld der er kedeligt at kigge på, I ved sikkert selv hvem jeg mener.

Det samme er en anden forhandler der har den samme cd afspiller og forstærker måned efter måned, til samme pris, øv hvor kedeligt

Nej tag sådan en som Jensen, der hele tiden har nye og spændende ting og til nogle super priser, se det er værd at læse.

Der er mange andre forhandlere der også er gode til at skifte annoncer, men nu er Jensen en af de mest flittige og derfor fremhæver jeg ham, godt gået Jensen.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Hmm måske er det fordi de folk som har det sammen i md efter md ikke kan komme af med deres ting ;-)

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Hmm måske er det fordi de folk som har det sammen i md efter md ikke kan komme af med deres ting ;-)

Michael

Nej for dette er ny vare, så det er ikke brugte ting de skal af med.

Men hvis de ikke kan komme af med det de har, kunne det jo også være det ikke rigtigt var den rigtige pris, så for at vende tilbage til det igen, ikke noget rigtigt tjubang tilbud.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Er et produkt du ikke har hørt om før, og derfor er nyt og spændende, nødvendigvis et bedre tilbud end et produkt du kender til hudløshed?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
For et eksempel er der en forhandler der har de samme 2 pladespillere og den samme riaa i tilbuds sektionen måned efter måned, og det er sku ikke engang en god pris eller et tjubang tilbud, men bare fyld der er kedeligt at kigge på, I ved sikkert selv hvem jeg mener.

Jeg gør i hvert fald

Jean M Jarre skrev:
Nej tag sådan en som Jensen, der hele tiden har nye og spændende ting og til nogle super priser, se det er værd at læse.

Der sker jævnligt noget, og priserne kan skifte meget hurtigt  Nogle gange er det ikke godt for kroppen, man risikerer lige pludseligt at få svedige hænder og et galopperende hjerte, lige idet tanken "skal jeg..." rammer bevidstheden

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Den slags er vel selvregulerende.

Hvis en annonsør ikke rammer kunderne lukker butikken vel på et tidspunkt. Når det er sagt vil jeg da give dig ret at at ikke alle "tilbud" er lige gode

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Er et produkt du ikke har hørt om før, og derfor er nyt og spændende, nødvendigvis et bedre tilbud end et produkt du kender til hudløshed?

Nej, men hvis man annoncerer den samme vare igen og igen til samme pris, så har det vel ikke så meget med et tilbud at gøre.

Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:

Nej, men hvis man annoncerer den samme vare igen og igen til samme pris, så har det vel ikke så meget med et tilbud at gøre.

Jeg tror det der bliver efterspurgt er en udskiftning i tilbudene, det er ikke det samme som at det skal være "nye" produkter, men at man varierer hvilke af sine produkter man har på tilbud.

Jeg tror at det netop drejer sig om at der mange gange ikke er tale om tilbud, men om den samme vare til den samme pris, altså en fast reklamesøjle.

For os forbrugere betyder tilbud mere at her er en vare til en billigere pris end normalt. For en forhandler er det blot et tilbud om at sælge varen til os forbrugere

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 18 Januar 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Det er ikke et spørgsmål om det er noget jeg kender eller om det er noget nyt, det jeg mener er de annoncer der bliver ved med at køre i ring som ikke er et realt tilbud men forhandlerens normale pris, det er sku for kedeligt.

Kom nu ud af busken forhandlere og lad os HiFi junkies fristes endnu mere  der er ikke noget bedre end at købe noget man ikke trode man skulle have, men som er rigtigt godt at eje

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 18 Januar 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:

Lige mine ord

Bettebas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Jean M Jarre skrev:
MichaelWB skrev:
Otto, TC skrev:

Lige mine ord

Den er jeg også enig i.

Der er flere forhandlere, som trænger til en kraftig oprydning, i deres annoncer.

Hilsen Thomas

Til top Vis Bettebas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bettebas

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig i at det kan virke lidt småkedeligt med de samme annoncer, men hvis man nu er ny bruger kunne det jo være relevant. Plus det er da let at sorterer i annoncerne. Men hvis de indrykkes bare for at få "førstepladsen" er det noget fusk.

hifi4all skrev:

HIFI4ALL.DK´s Tilbudsavis er markedet for vore kommercielle annoncører, hvor du altid finder et godt tilbud - hvad enten du er til high-end 2-kanalsudstyr, surround, TV eller projektor.

Ovenstående er sakset fra http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/info.asp

Jeg tror ikke det skal forstås sådan at det kun er tilbud, altså nedsatte vare, men mere som der står at det er markedet for virksomheder. Måske skulle det hedde noget andet?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes