| Forfatter |
|
lars ole Branchemedlem

Hornslet Cabinets
Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 210
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej...
Var for et par uger siden på udkig efter en god musik dvd.... Er selv meget til Rock ... spurgte mig til Råd hos en musikanmelder fra USA som jeg kender, han råede mig til at købe Croosroads dvd'en... hmm.... er det ikke en latterlig film med Britney speirs ... men nej det er det ikke. den hedder rigtig Crossroads Guitar Festival.... Købte den, satte den på, og kom ikke i seng den dag.... sad næsten hele natten. Det er en fantastisk DVD, den er ekstremt flot indspillet, og billede kvaliteten.. Klart den bedste Musik DVD til dags dato... Det er heller ikke de rene nybegyndere der er med .. man hører blant mange. Buddy guy, B.B King, Stevie Ray, Eric Clapton og ZZ top... WOW WOW WOW WOW WOW.... den er simpelthen fantastisk... råder alle Rock/Blues elskere til at købe den!!! den er alle pengene værd... Fik også senere at vide, at mange " hifi reporters", bruger den som reference musik, kan jeg godt forstå, den er fantastisk!!!
Køb den, Køb den __________________ B&W Nautilus bio...
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder nærmest som om du anbefaler den!  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ha ha ha
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun støtte Lars Ole i den anbefaling. Man er grebet fra første tone. Stemningen er tæt, nærværende og musikken er sat i højsædet. Jeg har for nylig købt den, iøvrigt som den første DVD-Audio. Bedste 300.-. jeg har investeret i biffen endnu :-) Man får bare sådan en lyst til at drikke en go' øl og smide benene op når man ser Crossroads.
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den her kan også varmt anbefales:

|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte Crossroads i Tyskland i efteråret, og den er ganske simpelt feeeeeed - specielt kan jeg overhovedet ikke blive træt af at se/høre Streamroller med James Taylor og Joe Walsh.
Til dem som ikke kender den, så deltager: Eric Clapton, Robert Lockwood Jr., Robert Cray, Hubert Sumlin, Jimmie Vaughan, Buddy Guy, Robert Randolph, James Taylor, Joe Walsh, J.J. Cale, Carlos Santana, John Mayer, John Mclaughlin, Larry Carlton, Jonny Lang, ZZ Top og stor håndfuld mere.
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 02:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er den samme crossroads som jeg tænker på, undrer det mig at Steve Vai ikke erblevet nævnt endnu.
Han spiller (i den ellers stemningsfulde duel mod ham fra mine glade 60ere) både sin egen guitardel og drengens  .
Som en stor Steve Vai fan bitrer det mig altid lidt at se ham tabe, men sådan er hollywood jo
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |
HPA Branchemedlem

High-Performance Audio
Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|