Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Playstation (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er der nogen her på hifi4all, der kan hjælpe mig?

Hvordan tilslutter jeg playstation til min projektor, hvilke kabler?

Er klar over at det gule stik bare kan stikkes i projektoren, men så kan de andre ikke nå hen til receiveren.

Kører med et 8m supra hdmi kabel fra dvd til projektor.

Hvordan gør jeg det bedst muligt, problemet er også der reelt ikke er nogen tilslutnings muligheder i den playstation, håber på et hurtigt svar da knægten bare ikke kan vente længere

 

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Prøv at gå ind på mm-vision.dk, der findes en masse kabler til PS'en.

Der kan også fås komponent kable, hvilket må være at foretrække. Dog ved jeg ikke hvor langt det er.


__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Det er ikke meget hjælp, man kan få, så må jeg prøve et andet sted. er der ingen smarte løsninger, med fx tilslutning til dvd eller receiver?

 



__________________
APB1

Min hjemmebio
Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 07 Februar 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Hvad er det jeg lige har skrevet så? Hmm...

Nåh, men igen, hvis din Reciever har komponent ind og udgang, så kan du køre komponent kablet fra PS'en til recieveren, og så bruge din Video out, til projektoren.


__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 
kUmSE
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Du får det bedste signal ud fra din PS2 (går jeg ud fra det er) med sonys originale adapter SCPH-10130. Den laver multistikket om til en form for breakout boks der giver mulighed for at tilslutte via almindeligt composive videosignal + RCA lyd ELLER S-vhs som har sin fordel i forhold til composiv, for der adskiller du luminance og chrominance i hver deres leder. Derfra med et godt S-vhs kabel og så til din projektor. så kører det

Mvh Thomas

Til top Vis kUmSE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kUmSE
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

Komponent over S-VIDEO, anytime! 

__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Hvad har det med super High End Audio at gøre, for det er kun det vi skriver om her !
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
haspalm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 247
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Jeg fandt et lille kabel til dette formål i en game shop ude på fisketorvet - 125 kr. - det er ikke så langt, men da kablet går direkte i forstærker i component ind og derfra ud via component ud til projektor.

Det fungerer glimragende..

Hilsen

Haspalm

Til top Vis haspalm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haspalm
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes