| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg skal til at have lavet mig en ny hjemmebio og jeg har 50000 kr til formålet - og jeg vil jo selvfølgelig gerne have det bedst mulige for pengene:
Projektor: Sanyo z4 tunede udgave fra tyskland 12.500 kr
Lærrede: ? ( krav: 16:9, 86"+, gain 0,8); 3.500 kr
A/V reciever ? (denon, marantz, forslag?) 10.000 kr
Højtalere ? (dali, dls, forslag) 10.000 kr
HTPC: Bygselv (nogle forslag?) 6.000 kr
Xbox 360 (stor udgave) 3.000 kr
Div kabler (HDMI, dvi, HT kabler, spdif) 2.000 kr
I alt (så er der 3k og gi af) 47.000 kr
Nogen der har nogle inputs?
|