| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen med en loddekolbe, og noget sølv loddetin, der vil kigge forbi i morgen? Der skal lige loddes en enkelt forbindelse i min cd-afspiller... Please?
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|