| Forfatter |
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med den løbende debat der er om netkabler, kan det være forfriskende at se det hele fra en lidt anden vinkel . Hvor får vi mænd dog al den energi fra?
"Tager du strøm på mig skat!" __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pas på med fasen. 
... er det et Schuko stik du har der, eller er du bare glad for at se mig  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, strøm skal der til de store udladninger
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
`Hook me up to the powerline of your love` (lyric from Jethro Tull)
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er et eller andet der ikke holder der, for så vidt jeg ved, er der forskel på netstikkende i de forskellige verdensdele, og der får du altså ikke presset stikket ind, meeeeen virkeligheden er jo heldigvis lidt anderledes (næsten da) 
mvh
|
| Til top |
|
| |
McAllan Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
I virkelighedens verden er strømretningen også anderledes - nemlig den anden vej
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, der er intet som et dyt i bamsen  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |