| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mindes at der var en del prestige ved grillbaren,(læs.streetcredit) i
at kunne flå den forkromede faskeåbner opaf wranglerjakken, for kækt at
befri indholdet af Jolly cola.
Måske ved en storstilet kampange hos landets tankstationer kunne det blive et nyt retrohit.
Men det er jo nok tvivlsomt, i disse politiskkorrekte og
marketingstider, at B&O brandet bliver sat i forbindelse med
bjørnebryg på bænken.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|