| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som erstatning for konfirmationsanlægget købte jeg i sin tid et nyt Surroundanlæg - et Sony med reciever i hifi-format, dolby surround med 5 højtalere og alle de loudness funktioner man kan drømme om.
Det lød bare ikke godt.
4 måneder senere solgte jeg det igen, tog i Hifi-klubben - en gudeforretning dengang. Kan huske at jeg første gang ikke turde gå ind, men bare tog en af deres blade fra den udendørs "dispencer".
Efter at have fundet ud af det ikke var en klub, kun for medlemmer ( ), begyndte jeg at besøge klubben og læse alle deres papir-materiale og stille spørgsmål. Jeg endte op med Dali 909, NAD 319, Denon DCD1550 og TU1500.
Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, spillede det ikke ret godt og jeg kan få det helt dårligt ved tanken om hvor fedt Hifi, jeg kunne have fået for mine 22000,-
.... men det fik min interesse kickstartet, og efter et par år begyndte jeg at skifte ud med brugt - det er i tidens løb blevet afsindig meget forskelligt udstyr, men jeg har lært noget hver gang  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|