Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 22:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Prisvurdering B&W DM 604s3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvad vil man ca. kunne få for et sæt B&W DM604 s3 i Calvados?

De er fra Oktober sidste år og er i perfekt stand. Har både kvittering og manual til dem.

Hvad med en LCR 600 s3 og et sæt DM 601 S3 ligeledes i Calvados, I perfekt stand og fra oktober sidste år?

Skal måske af med dem snart.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

E.T./Alf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: København
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Du godeste, det var ikke lang tid du gad at høre på dem. Er du trætte af dem eller ?

B&W DM604 S3 koster jo 5 spir stykket, så mon ikke at du ville kunne få omkring 4 spir stykket ?

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Tja, omprioritering vil jeg kalde det. Er ikke træt af dem, men har erkendt at hvis jeg nogensinde skal få en komplet hjemmebio må jeg gå lidt på kompromis. Mangler penge til både sub, stor skærm, en effekt forstærker etc. Så noget skal der ske.

Bygger min nye bio op omkring mine "gamle" højttalere, et sæt QLN 604 Mk II som  kun er lidt over et år gamle.  

Dermed har jeg penge til både sub og effekt, eller sub og større skærm. Så det er fint nok for mig

B&W Dm 604 s3 ER gode højttalere ingen tvivl om det men forskellen er ikke så stor igen, bortset fra ldit detaljering i diskanten og tryk i bassen. Mine "gamle" QLN 604 MK II lever næsten op til B&Werne og medmindre jeg sidder og lytter meget kritisk, hvilket jeg sjældent har tid til efterhånden, er forskellen ubetydelig.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Tja, omprioritering vil jeg kalde det. Er ikke træt af dem, men har erkendt at hvis jeg nogensinde skal få en komplet hjemmebio må jeg gå lidt på kompromis. Mangler penge til både sub, stor skærm, en effekt forstærker etc. Så noget skal der ske.

Bygger min nye bio op omkring mine "gamle" højttalere, et sæt QLN 604 Mk II som  kun er lidt over et år gamle.  

Dermed har jeg penge til både sub og effekt, eller sub og større skærm. Så det er fint nok for mig

B&W Dm 604 s3 ER gode højttalere ingen tvivl om det men forskellen er ikke så stor igen, bortset fra ldit detaljering i diskanten og tryk i bassen. Mine "gamle" QLN 604 MK II lever næsten op til B&Werne og medmindre jeg sidder og lytter meget kritisk, hvilket jeg sjældent har tid til efterhånden, er forskellen ubetydelig.

B&W 604 er en højtaler der vokser med opgaven. Den er forholdsvis effekt-hungrende og leverer slet ikke det optimale på mindre og mellemstore surround-receivere.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Bassøe skrev:

B&W 604 er en højtaler der vokser med opgaven. Den er forholdsvis effekt-hungrende og leverer slet ikke det optimale på mindre og mellemstore surround-receivere.

Er jeg klar over

Men som sagt, jeg har bare ikke råd til det hele medmindre jeg får nogle lidt billigere højttalere så jeg har penge til resten af min hjemme bio.

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Andre bud?

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

3.500 - 4.000 pr. stk. er et fornuftigt bud
Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
3.500 - 4.000 pr. stk. er et fornuftigt bud

Var os noget i den retning jeg selv regnede med.

Men kan nu være svært at få solgt alligevel

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

QLNerne er nu heller ikke helt ueffen - så dit "kompromis" bliver vel til at bære

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
QLNerne er nu heller ikke helt ueffen - så dit "kompromis" bliver vel til at bære

Nej det jo det......har levet med dem i næsten et år og de klarede det ganske godt

De manglede lidt i bunden, men det kan en "lille" sub klare, SVS PB10-ISD, når jeg får taget mig sammen og bestilt den.

Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Bassøe skrev:

Hej

Hvad vil man ca. kunne få for et sæt B&W DM604 s3 i Calvados?

De er fra Oktober sidste år og er i perfekt stand. Har både kvittering og manual til dem.

Hvad med en LCR 600 s3 og et sæt DM 601 S3 ligeledes i Calvados, I perfekt stand og fra oktober sidste år?

Skal måske af med dem snart.

Inden du smider dine DM601 S3 for langt væk må du gerne lige smide mig en pb, står og skal have nye og har overvejet disse nemlig :)

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes