| Forfatter |
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Så var jeg lige en tur forbi hifi gallery for at hente lidt nyt legetøj . Det er sgu fedt der igen er en biks i lille Vejle med stærk kaffe og tungt hifi. Jeg skulle selvfølgelig lige ha' et lille lyt til nogle af de overfede set-up's der stod og lokkede. Vi startede med Rogue m150 tror jeg de hedder og audio aero capitol med baby Beethoven som speaker . Det er et rigtig jaw-breaker set-up. Her var der virkelig fint kontrol over bunden og toppen var bare så flot så flot. Men det bedste var det sound stage det formåede at levere. Hold da op.......det fik næsten de små speaker til at lyde som store elektrostater . Bagefter skulle jeg selvfølgelig også lige høre nogle store Krell blokke med Audia som pre og cd og med Mahler spændt efter. Hvis ikke jeg lige havde siddet og lyttet til Rogue set-uppet havde jeg sikkert syntes at Krell set-uppet lød godt men Rogue'en faldt meget mere i min smag. Endnu et bevis for mig på at dyrt ikke altid er bedst.
En fed biks Palle og René har fået stablet på benene og absolut et besøg værd.
Mvh/ Frank.
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
cool vidste ikke rigtig om der var gang i den eller ej dernede.
Men selvfølgelig lød det bedst på rouge setuppet der var jo rør 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 08:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er en nice lille bix der ligger der i Vejle og den er nu kun blevet bedre med grej fra Jensen  . Jeg må forbi og høre de Rogue M150-trin en dag __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - de Rogue M-150 spiller godt ! Mine m-150 er jeg meget glad for
Hos mig er det rør og vinyl - tror ikke jeg kan leve uden rør !!
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det FEDT at der er nogle der åbner så fine butikker til os. Haler alt det lækre gear til landet, så vi kan sidde og lytte til jaw-breaker lyd. Må altså lytte til de der Rogue fætre. Kan huske første gang jeg hørte rør for mange år siden, har aldrig stampet så meget med som der.. 
Hvorfor er det kun i provinsen (Læs: misundelig) 
Stor ros til Hifi-Gallery og Jensen! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Sir Round Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 349
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det den samme som har ligget Horsens eller er den der stadig?
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sir Round skrev:
| Er det den samme som har ligget Horsens eller er den der stadig? |
|
|
Har der ligget en i Horsens?!?!?! Hvordan kan jeg ikke have kenskab til det, når jeg bor i 8700?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
DennisDK Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps det er den Hifi-Gallery fra Horsens - er selv fra 8700. Tror simpelthen ikke kundekredsen var til det i Horsens og lokalerne er jeg sikker på var ret pebrede. Til Nosferatu: Den lå i sin tid (for lidt over et år siden) på Borgergade 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Sir Round skrev:
| Er det den samme som har ligget Horsens eller er den der stadig? |
|
|
Har der ligget en i Horsens?!?!?! Hvordan kan jeg ikke have kenskab til det, når jeg bor i 8700?
Nosferatu
|
|
|
det er den i horsens der er flyttet
det ved jeg ikke Nosferatu __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
|
Hej.
Så var jeg lige en tur forbi hifi gallery for at hente lidt nyt legetøj . Det er sgu fedt der igen er en biks i lille Vejle med stærk kaffe og tungt hifi. Jeg skulle selvfølgelig lige ha' et lille lyt til nogle af de overfede set-up's der stod og lokkede. Vi startede med Rogue m150 tror jeg de hedder og audio aero capitol med baby Beethoven som speaker . Det er et rigtig jaw-breaker set-up. Her var der virkelig fint kontrol over bunden og toppen var bare så flot så flot. Men det bedste var det sound stage det formåede at levere. Hold da op.......det fik næsten de små speaker til at lyde som store elektrostater . Bagefter skulle jeg selvfølgelig også lige høre nogle store Krell blokke med Audia som pre og cd og med Mahler spændt efter. Hvis ikke jeg lige havde siddet og lyttet til Rogue set-uppet havde jeg sikkert syntes at Krell set-uppet lød godt men Rogue'en faldt meget mere i min smag. Endnu et bevis for mig på at dyrt ikke altid er bedst.
Mvh/ Frank.
|
|
|
Det lyder godt Frank.
Men du glemmer helt at fortælle hvad det var for noget legetøj du skulle hente.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 04 Marts 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
sigma6 skrev:
|
Hej.
Mvh/ Frank.
|
|
|
Det lyder godt Frank.
Men du glemmer helt at fortælle hvad det var for noget legetøj du skulle hente.
|
|
|
Det er en Velodyne spl 1200-R
|
| Til top |
|
| |