| Forfatter |
|
Kwikz Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man købe et pænt lille mp3 anlæg til de små rum i huset/lejligheden? Sony har et 2000 krs anlæg i stort samtlige Fona forretninger, men det forekommer lidt kedeligt, og så har det kassettebåndoptager!!
Sonys flottere anlæg er aldrig hjemtaget! Det eneste man faktisk kan købe er Darth Vaders maske, der er banket flad med en opvaskebalje, og limet hen over noget elektronik (se på teenagerværelset hvis du ikke ved hvad jeg mener :-))
Nogen der har set noget der faktisk er til salg på på hylden et eller andet sted (i kbh og omegn)?
|
| Til top |
|
| |
Kwikz Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2003 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry jeg kan se at jeg har lavet 2 indlæg, men kan skutte finde det andet :-)) De handler om det samme!
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 16 November 2003 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm hvor meget må det koste? __________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb nogle cd´er i stedet. Mp3 stinker for hårdt.
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saunter skrev:
Køb nogle cd´er i stedet. Mp3 stinker for hårdt.  |
|
|
Ja jeg skulle også lige til at spørge hvad han ville med det bras. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Kwikz Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, Saunter on non-slips, jeg ved ikke om I hører musik på lokummet? Og om det så er med guld-kabler og klasse A forstærkere? Klart at det er "bras", men når det alligevel braser og syder i fx køkkenet såå..
Og fidusen med ikke at skulle vaske og tørre fingre (både køkken og toilet) før man kan skifte cd (psst: Fordi der er ret meget musik på en mp3-disk  ) - den er hermed givet videre.
Afml > Problemet er løst  Jeg har bestilt et anlæg ubeset fra Sonys katalog. (Denon har et på vej, men jeg kunne ikke få prisen oplyst og det tenderede mod at blive lidt dyrt)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kwikz skrev:
Well, Saunter on non-slips, jeg ved ikke om I hører musik på lokummet? Og om det så er med guld-kabler og klasse A forstærkere? Klart at det er "bras", men når det alligevel braser og syder i fx køkkenet såå..
Og fidusen med ikke at skulle vaske og tørre fingre (både køkken og toilet) før man kan skifte cd (psst: Fordi der er ret meget musik på en mp3-disk ) - den er hermed givet videre.
Afml > Problemet er løst Jeg har bestilt et anlæg ubeset fra Sonys katalog. (Denon har et på vej, men jeg kunne ikke få prisen oplyst og det tenderede mod at blive lidt dyrt) |
|
|
Ahh,Guldkabler er nok så meget sagt, men noget i den retning .
Men tilykke med køkkenanlægget......eller var det til toilettet? __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Kwikz Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pølser er pølser
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 November 2003 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kwikz skrev:
Pølser er pølser  |
|
|
Ja måske, men der sku noget sværere at riste ude på lokummet. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |