Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 01:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hyldesystem til CD og DVD’er (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 06 November 2003 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Hej alle!

Jeg er efterhånden ved at været MEGET trær af, at alle mine cd'er ligger over det hele og flyder samtidigt med, at alle mine DVD film ikke længere kan være på den hylde de står på nu.

Derfor er tiden kommet til at jeg skal hve et ordentligt opbevaringsystem til disse. Men jeg kan ikke rigtigt finde noget der tiltaler mig helt vildt. Jeg har kigget lidt på den her i hifi-klubben:

http://www.hifiklubben.com/dk/show.php?folder=63&product=VMCD&PHPSESSID=2e03421df36cfc4a38f7435ab8d2d167

Men det bliver nok huritgt rimeligt dyrt, da jeg nok skal have ca. 4 af disse hylder til mine cd'er og ca. det samme antal til mine DVD film. Så løber det jo hurtigt op, og det vil måske også se tosset ud med så mange hylder på en væg.

Så jeg ville blive SÅ glad, hvis nogen gad at fortælle/vise billeder af deres måde at løse problemet på. Det hele skal kunne hænge på vægen, da det er meget trængt med gulvpladsen PT.

Men lad mig endelig høre, hvis i har nogle forslag til at løse mit lidt banale prolem.

På forhånd tak!

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Aben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 November 2003 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har lavet et hjemmebyg til ca. 600 kr, som har plads til godt 250 cd'er. Helt hjemmebyg er det ikke, det drejer sig om en modificeret reol fra ikea (ja ja, det kan faktisk lade sig gøre at finde et eller andet brugbart fra ikea).

http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=14&productId=12738&langId=-12&parentCats=10104*10170

Jeg har sat to af dem sammen ved at beholde toppen fra den ene reol, og sat nr. to reol uden bundplade ned på toppladen fra den første. Reolen kommer uden bagplade - det kan dog købes forholdsvis billigt i silvan. Alt i alt er det kommet til at se ret godt ud.

Håber dette kan give lidt inspiration

Aben

Til top Vis Aben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aben Besøg Aben's Websted

afm|
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 06 November 2003 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Aben skrev:

Jeg har lavet et hjemmebyg til ca. 600 kr, som har plads til godt 250 cd'er. Helt hjemmebyg er det ikke, det drejer sig om en modificeret reol fra ikea (ja ja, det kan faktisk lade sig gøre at finde et eller andet brugbart fra ikea).

http://www.ikea.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=14&productId=12738&langId=-12&parentCats=10104*10170

Jeg har sat to af dem sammen ved at beholde toppen fra den ene reol, og sat nr. to reol uden bundplade ned på toppladen fra den første. Reolen kommer uden bagplade - det kan dog købes forholdsvis billigt i silvan. Alt i alt er det kommet til at se ret godt ud.

Håber dette kan give lidt inspiration

Aben

kunne man få nogen billeder a hjemebygget NU?!?!?!?!?!?!

Det lyder spændene, især hvad du har gjodt ved den, siden du har brugt så dobbelt så mange penge som den kostede!

Aben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 06 November 2003 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har desværre ikke nogen scanner til rådighed lige i øjeblikket. Men hop på cyklen og kig forbi - københavn er da lige rundt om hjørnet

Grunden til den noget højere pris er først og fremmest fordi jeg har købt to

Jeg har sat to af dem sammen ved at beholde toppen fra den ene reol, og sat nr. to reol uden bundplade ned på toppladen fra den første.

Derudover har jeg købt en massiv bagplade i silvan, selvom det er lidt svært at se på ikeas billede, så er der overhovedet ingen bagplade på reolen. Derudover skulle der lige noget værktøj og noget skruehalløj til.

Til top Vis Aben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aben Besøg Aben's Websted

afm|
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 November 2003 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

SMaRT!!

Jeg troede du havde smidt en glasplde på som låge eller sådan noget..

men nu når du siger det kan jeg godt få den til din pris

ellers et fint setup du har dig!!

WhoCutTheCheese
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 November 2003 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har et par CD reoler fra AudioMagic du godt må købe. Jeg vil tro der er plads til over 300 CD´ere. Derefter kan de udbygges ved at købe ekstra hylder, du blot monterer ovenpå de gamle.... Pris ?? IKKE meget !!!

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2003
Sendt: 09 November 2003 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Mit setup

Reolerne er designet af Jesper Holm. Mine er udført i kirsebærtræ. Rent faktisk er det bare en 100% kvadratisk plade der er skåret 9 kvadratiske huller i med hver plads til 11 cd'er. Dvs. for mit vedkommende 198 i alt. Måske kan man ikke helt se det på billedet grundet den dårlige kvalitet (mit digitalkamera er nok ikke verdens bedste) men hylderne er simpelthen så stilrene.
I øvrigt ved jeg godt at jeg ikke har så vanvittigt mange cd'er ståemde med jeg har måttet tvinge mig selv til at sortere ud i min samling da jeg har en hel del cd'er jeg nærmest ikke kan være bekendt. :-) De ligger trygt i en dyb skuffe nu   
Til top Vis j_gerd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af j_gerd

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 November 2003 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Ups det var måske lidt stort det billede jeg fik smidt ind der...

Bedre held næste gang

:-)

afm|
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 November 2003 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

meget pænt.. så magler du bare CD'erne

j_gerd
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 November 2003 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Ja :-)

Men som sagt har jeg en hel del liggende

Men jeg kan ikke få mig selv til at at stille mine absolute music, offspring, korn, Status Qou osv... - cd'er op

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes