Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 03:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Off the wall ( Pink Floyd kopi-band) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hans
Branchemedlem
Branchemedlem
ArtSound

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

Jeg hørte et band her i Viborg i aftes: Of the Wall, et Pink Floyd kopi-band. Fantastisk oplevelse

Bandet spiller i Aalborg i aften kl 20. LØB og NYD!

Til top Vis Hans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans Besøg Hans's Websted

soka
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Jeg så dem i Esbjerg 10 marts, og var ikke voldsomt imponeret. To uger tidligere havde jeg æren af at se Pink Floyd Project, og de rykker derimod.

Forskellen: PFP kommer rigtig, rigtig tæt på det originale materiale. Ingen dikkedarer eller fortolkninger. Dygtige musikhåndværkere, der formår at fange og formidle sjælen i Pink Floyds musik. Også når det bliver udsyret. Fremragende.
OTW spiller ikke numrene node for node, tone for tone. Bevares, de kommer pænt tæt på, men inkorporerer også deres egne ideer. Fint nok hvis man kan, jeg synes bare afstikkerne hele tiden falder når de originale passager bliver ret komplekse. Måske tilfældigt, eller måske fordi de ikke er helt så teknisk dygtige som PFP. Deres sceneshow er en klar vinder, hvis man lægger vægt på den side af sagen.

Havde jeg nu kun hørt Off The Wall, ville jeg måske bedømme dem på en lidt anden måde, men altså...

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka

Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Marts 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Jeg så dem ligeledes i Esbjerg og jeg syntes, de spillede udmærket, men jeg kom kun op af stolen, da "Great gig in the sky" blev fremført. Hun gjorde det ikke så godt som Claire Torry, men det eneste tidspunkt hvor der var en antydning af gåsehud. Derimod synes jeg at de burde finde sig en ny forsanger. Jeg blev lettere irriteret over den stemme. Deres afstikkere, bl.a. Deep Purples Black Night, var lidt morsomme, men upassende...

Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes