| Forfatter |
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.....
efter megen undren over at have læst adskillige gange om hvor fed en lyd en Tomos har... (Kurt's udsagn)
....lavede jeg lidt detektiv-arbejde og fandt ud af hvor Kurt bor... en nat hvor Kurt lå i sine søde Tomos-drømme....
....stjal jeg dette pragt vidunder af en KVÆRN og jeg må sige jeg er sku' overasket over hvor meget den rykkede og så den FEDE LYD.... 
..jeg afleverede maskinen pænt på sin plads igen, så kurt ikke ville opdage noget (efter megen modvilje må jeg tilstå)
Denne super oplevelse af perfekte lydsammensætninger er for stor til at jeg ikke vil dele den med andre...
Ring på dette nummer +4781556012 for at høre min optagelse
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det Jakobsen der har hærget fars knödelraket uden at spørge om lov? Den optagelse vidner ikke om fingerspitzgefühl med kostbar finmekanik. Må jeg be´ om opvarmningstid og nænsomme gearskift tak!
Jeg synes i øvrigt nok jeg drømte lidt om lufthavne forleden, det må have været Tomosén der sprang an.
Man skal vise respekt for finmekanikken, man må ikke sådan hyle en kold Tomos op i omdrejninger, den skal have lidt tid til at blive varmet op (ca. 3 sekunder), men så er den bare for klar.
At Tomos har en overfed lyd har da været kendt i livstider, der går faktisk rygter om, at da Tyskerne overgav sig i panserslaget ved Kursk, da var det ikke pga. at de var ved at blive massakreret af et overtal af russiske kampvogne, men fordi Tyskerne troede at Russerne var ved at køre deres endelige våben i stilling.
De kunne ikke se det voldsomme maskineri, men de kunne høre det. Det fyldte dem med så megen rædsel, at de fyldte stort set alle tigertanksene med tynd puh-ha. Og så var det slag overstået. De fandt aldrig ud af lige hvad det var der var ved at ramme dem, men Russerne vidste godt, hvad en toptrimmet Tomos kan gøre på en god dag. Det var selvfølgelig ordonansen der lavede lidt hjulspind bag linierne. Så Tomos lyden er et kendt fænomen.
Der går også skrøner om, at dengang vi sendte en drabant ud i rummet med kurs ud i det uendelige, da var der nogle video klip med. Der lå også et par bånd, og ét af dem siges at indeholde lyden af en Tomos der bliver fløjtet godt op i 2. gear. De kan jo lige så godt blive advaret først som sidst, dem der måtte forsøge at invadere vor kære planet.
Så det er en kendt sag, at lyden den er lækker, så alle i andre kan godt holde nallerne fra fars Tomos, jeg har spinket og sparet for at få råd til dem. Min seneste drivvåde drengedrøm er den her:

Er den ikke smuk?
Læg specielt mærke til blinklysene, den perforerede bremseskive og styrtbøjlen - mums! Nogle flotte detaljer hva`?
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved Zeus og hans letpåklædte gudinder;.... hvor er den smuk.
- Og med styrtbøjle:
Den kære Tom Os` fra tjekkiet ,som har slået genistregerne til dette 2 hjulede vidunder, vidste udmærket ,at under kyndig behandling kunne denne potente model, forvandles til et så voldsomt køretøj, at selv moster Elly ville få blæst forperronen op over øjnene, når øret blev vredet behørigt i bund.
Den kække Tom Os` har ligeledes tilgodeset drengene, idet man standsmæssigt kan have ikke kun en , men hele 2 skønheder med på vidunderet.
Magneternes konge....... ja den er så
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Oldsag!
Hvis dine bukser bare skal være helt våde, så ring nummeret op og lyt til Jakobsens optagelse af min fartmaskine. Det er bare sød musik og finmekanisk overlegenhed så det basker.
|
| Til top |
|
| |
Bandit Branchemedlem

Expert Varde
Bruger siden: 18 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved godt mit tilbud er lidt optimistisk, men er du evt. villig til at tage et sæt lettere brugte Odyssey's i bytte, på det maskemekaniske vidunder afbilledet ovenfor... hehehehe... __________________
Hifi - For musikkens skyld - ikke omvendt!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa Bandit!
Jeg får trykken for brystet og kløe i banditten, når jeg hører den slags upassende forslag.
In your wet dreams - min fine ven.
Hvis du bare vidste hvor meget af det frække sådan en velproportioneret kværn kan samle op, så havde du vidst, at man er bagud på point med sådan et par sildekasser.
Sådan en Tomos gør noget andet ikke kan, de elegante linier, vibrationerne, osen og duften af brændt gummi krydret med den utroligt lækre lyd, dunker direkte ned i benklæderne på begge køn. Det er ren magi.
De Odyssey´er de ligner da mere prævention synes jeg.
Så nixen bixen du!
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Kurt Kubik]
Hejsa Oldsag!
Hvis dine bukser bare skal være helt våde, så ring nummeret op og lyt til Jakobsens optagelse af min fartmaskine. Det er bare sød musik og finmekanisk overlegenhed så det basker. hæ - hæ ....Hold da k..., for en vidunderlig knödel-sanger. Man hører tydeligt hvordan hver lille mekanisk dims er finpasset, i dette vidunder. Og lydkvaliteten..... Der har formentlig ikke været et eneste stykke Linn i nærheden af denne pragtfulde gengivelse. Nå, ud og få tørre bukser på!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Oldsag!
Tomos er paskram, ja det er nemlig
Det er for rigtige mænd det her - ja det er så.
Meget fin værkstedshumor, det er det altså. Og så er det jo også rigtig god smag samtidig, jeg vil næsten kalde det "finkulturelt"
Normalt kan der gives EU støtte til "finkulturelle emner" Hvad f.eks. med at vi bakser en bog sammen, den kunne f.eks. hedde "Tomos indflydelse på aldersbetingede vandladningsproblemer og søhøne bestanden i vadehavet"
Kunne det være et vinterprojekt?
Eller skal vi lytte musik i stedet?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke muligt at opnå eneret på navne på personer, men det er da sejt at konstatere at man kan hedde Kurt Kubik og undervise som professor Hvorfor ikke lægge den der seje optagelse på nettet? Fremfor en telefonsvarer af dårlig kvalitet.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 08 November 2003 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|