| Sendt: 12 April 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
Nu har jeg fået sat det hele op her hjemme, dog ikke noget imponerende, men stort billede og snurre rundt lyd.. og tilfreds det er jeg...
Så kommer jeg til det punkt hvor jeg gerne ville sætte det hele på en lille prøve, altså virkelig god lyd og billede...
Så kommer spørgsmålet, hvilke film kan i anbefale med rigtig god lyd, og for den sags skyld også billede... Man skal vel blære sig når vennerne kommer på besøg....
Tænkte at vi kunne udforme en liste over gode titler...
En anden ting jeg gerne vil spørge om, 3D film, jeg har set shrek 3D, som jeg har bestilt, er der andre titler, og i så fald, hvor købes disse henne ? Meget gerne med link direkte til filmen.. (er jo lidt doven).. De skal vises på en DLP projektor...
1. U-571 2. Master and Commander 3. LOTR I - II - III DTS 4. Star Wars Episode 3 5. War of the Worlds
Det var alt for denne gang..
På forhånd tak..
MVH Nicholas..
EDIT: Jeg har nu været forummet igennem for alt hva jeg kan finde af 3D film, og de fleste har links til forhandlere som ikke længere sælger filmen, så nogen der har links til butikker hvor de sælger 3D film...
EDIT EDIT: Har lige en anden ting, ved i hvor man kan anskaffe sig nogle DTS / THX / 5.1 demo dvd'er, dem man typisk ser hos tv forhandlerne ?
|