Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 21:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: bager bliv ved dit brød (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 28 April 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Se jeg sad lige og funderede. Alle virksomheder har brug for konstant at forny sig samt blive endnu bedre til det som de gør idag. Ellers overlever man ikke i denne konkurrence-prægede verden.

Men jeg undrer mig lidt når jeg ser den ene hifi-producent efter den anden begynde at lave alle produktkategorier. Hvorfor skal Krell lave højttalere, eller NAD lave pladespillere eksempelvis.

Får man lyst til at sige "bager bliv ved dit brød" og lade de enkelte producenter om det de er bedst til eller skal man kaste sig i grams med alt for muligvis at tjene nogle flere $$?

Jeg ved ikke om det er en debat værd, men jeg synes egentlig at man skal holde sig til det man er bedst til, men...

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 28 April 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Mange af disse produkter er vel grundlæggende OEM produkter, tag bare NAD og deres senere produkter af divergerende art. Det kan vel næppe skade deres generelle performance at købe en tube lim, og klistre et nyt skilt på et allerede fremstillet produkt lavet af trediemand?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes