Forfatter |
|
JackD Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
Sendt: 14 November 2003 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor lang tid tager det som reelt når man har bestilt noget fra cd-wow, når det er sent til man modtager det...? __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der går somregel 5-7 dage. Jeg har haft mine ting ca. en uge efter. Jeg har også prøvet at bestille om søndagen, og så få cderne om fredagen.
-thomas
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
JackD skrev:
Hvor lang tid tager det som reelt når man har bestilt noget fra cd-wow, når det er sent til man modtager det...? |
|
|
Jeg bestilte søndag og modtog lørdagen efter.
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, havde bare hørt nogen ikke havde fået deres vare, derfra, men så er der jo et par dage endnu....... __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK. Jeg har en enkelt gang haft problemer med en CD der ikke kom frem. Så jeg sendte en email, og de sendte straks en ny CD afsted til mig, som jeg fik kvit og frit, det er sgu flot service synes jeg!!
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, hvordan kan de så tjecke man ikke har modtaget den, ellers bliver priserne jo dyerere fra os der er reelle  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjae, det kan der være noget om.. mon ikke de får smidt cderne i hovedet fra posten hvis den ikke kommer frem=?
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mente hvis de modtager cd'en og skriver en mail om de ikke har modtaget den, får en ny og sælger den på nettet i Danmark, det kan jo nok kun gøres en gang, men prisen bliver jo højere for os andre, ellers er jeg bare lidt mistroisk efter min lillebros scooter er blevet stjålet ....
Så hvis i ser en hvid Yamaha Jog der er voll-tunet hos nogle skumle personer så skriv endelig, den befinder sig nok et sted i vestjylland...kan kendes på blå indsugning fra T-Hansen, Digitalt Speedometer, mangler støtfod. Den er rigtig sort så den hvide maling kan være slebet væk. Jeg rykker seriøst tænderne ud af røven på den person....så hvis den rod læser det her, så venter der en røvfuld til ham hvis han ikke selv afleverer den og jeg finder ham eller dem
Ps. der skulle også gerne være en bærbar minidisc i den, så lidt har det da at gøre med HIFI, han var ved sætte et anlæg i den
MEN DET BLEV JO IKKE TIL NOGET
Det kunne ellers være et fedt projekt jeg var ved at hjælpe ham med.... __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
sur røv med scooteren. Det er det jeg altid har sagt: Asfaltér hele jylland og lav een stor racerbane. Ellers kunne man tage en giga-motorsav og skære over ved grænsen til Tyskland, og bruge det til fragtskib!
Spøg til side, skal nok holde øje med scooteren, men der er nok ikke den store chance for at se den i Kbh.. Jeg har da en cykel stående han kan få... så har han da noget at køre på.
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker......så skal jeg cykle ned efter smøger og hente fastfood med tømmermænd om søndagen......Hvis nogen kender en Christian Iversen, så er han mistænkt, en lille f**king junkie på 18 år...der skræller alt..... __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
såså JackD, man skal tale pænt! Der er dynamolygter på cyklen, så du kan tage den hjem fra byen uden at skulle bekymre dig om lys!
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, du er en guttermand.....det var ikke negativt om din cykel, men om ham Christian eller en anden røver, han stjal engang en ubrugt Bong fra mig som souvenir fra Christania...og røg af den...hans mor fandt den og smed den væk.
Hidsede mig lige op over det  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ham Christian lyder som en værre bandit.. han trænger vist til lidt skridtprygl over kindbenet, så han kan lære det!
ved skam godt det ikke var negativt om cyklen, det ville jeg heller ikke kunne bære
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.....du har ret.....kan mange historier om ham, men det er nok ikke det rigtige sted at sige mere i en offentlig debat  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan der være noget om sømand.. Lad os istedet håbe på scooteren dukker op... Ellers kan du tage springet et trin op, og høre Kurt Kubik om ikke han kan skaffe en ordentlig kværn, ah ok, næsten ordentlig, han er jo ikke Kreidler mand..
|
Til top |
|
|
JackD Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2003 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne være man skulle det, men min bror har ikke pengene til det i øjeblikket  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|