Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Placering af tv mv. i stue (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Skal have flyttet rundt på min stue, da det hele bliver lidt for trangt med den nuværende placering (tv på C-væggen og sofa op ad E-væggen).

Jeg har et lcd-tv, og vil senere udvide med en projektor, og skal derfor have fundet en opstilling der tilgodeser begge. Jeg overvejer at placere tv'et på A-væggen, og så stille sofagruppen op ad C-væggen, foran terrasse-døren.

Nogen forslag til hvordan I ville gøre placere tv/sofa mv, jeg har 5.1 højtalere?

Til top Vis Kjeldbjerg25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldbjerg25

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 Maj 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Personligt ville jeg bare bytte sofa og tv væg. Hvis du skal have sofa i center når du bruger A som tv væg, kommer den ikke til at stå i vejen for terassedøren.

Men nu er det lidt svært at vurdere, for er baght'er ophængt, eller er det gulv/stander ht. Det gør det heller ikke nemmere at man ikke ved, om det bare er en 3 pers. sofa, eller 3+2 pers, eller hjørnesofa.
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Maj 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Det er 3 +2 sofa, baght er ophængt, og jeg ved godt at terrasse døren bliver blokeret, men det er jeg villig til at tage med.

Problemet med den nuværende opstilling er at man ikke kan sidde ret mange, og jeg er også nervøs for at man kommer for tæt på når jeg engang får projektor
Til top Vis Kjeldbjerg25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldbjerg25

Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Juni 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg vælger at hænge tv'et på A-væggen, med et tv-møbel nedenunder, hvad gør jeg så med lærred osv?

Havde jo forestillet mig at lærredet skulle hænge i loftet , og så trækkes ned ved brug, men kommer det så til at hænge for højt?

Og hvad med Center-højttaler, jeg havde forestillet mig den skulle stå på møblet under tv'et, dvs at den kommer til at stå bagved lærredet når det er trukket ned, skal man så have et lærred hvor lyden kan trænge igennem, eller er der en bedre løsning?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes