Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
Jeg har opsnuset at dette nr indeholder en test af Cambridge Dac3. Er der en gentlemand tilstede som kan hjælpe med en kopi. Jeg betaler selvfølgelig evt. porto osv osv.
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
tusind tak til Dr-Strangelove. testen er modtaget. det var godt nemt og hurtigt. jeg har prøvet det en gang før, hvor jeg manglede testen af avance-dana. nu har jeg købt både avance dana og cambridge dac3 tre gange. derfor oprettede jeg engang emnet...grej i vender tilbage til... 3. gang er åbenbart lykkens gang.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
oink skrev:
tusind tak til Dr-Strangelove. testen er modtaget. det var godt nemt og hurtigt. jeg har prøvet det en gang før, hvor jeg manglede testen af avance-dana. nu har jeg købt både avance dana og cambridge dac3 tre gange. derfor oprettede jeg engang emnet...grej i vender tilbage til... 3. gang er åbenbart lykkens gang.
Hej...
Husk nu at tage en kopi af testen inden du sælger apparatet igen!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum