|
Som de fleste ved er der ofte penge at spare hvis man henter feks tv i Tyskland, men efter at have set tv-avisen for lidt siden, hvori man fortæller at der er nye eu regler på vej som bl.a tillader (hvis jeg har forstået det ret) at man kan handle i Tyskland over nettet og så helt legalt få en vognmand til at komme med ens varer, spekulerer jeg lidt på om det er noget som vil slå stort igennem....Hvad mener I?
Imiddelbare kan jeg godt se idéen ved det, grundet den økonomiske besparrelse, men er der mon slet ikke nogen "hage" ved det, feks hvis skidtet går i stykker eller lign.?
Michael
|